Epoca publicității din „gură în gură” sau a anunțurilor simple plasate între alte mii de anunțuri din ziarele de specialitate pare că a apus, deși aceste forme „primitive”nu trebuie complet excluse din strategia de vânzare.Vânzătorii de azi, față de cei de acum câțiva ani, beneficiază de modalități multiple de promovare, creativitatea putându-se manifesta fără prea multe limite.Îți oferim mai jos trei idei pe care le poți pune în practică pentru a plasa proprietatea ta în fața concurentelor de pe piață.1. Rețelele sociale sunt atât surse nesecate de informații cât și medii de expunere accesibile tuturor. Crează o pagină dedicată proprietății tale pe care să o populezi cu fotografii, filme de prezentare, descrieri, precum și cu ultimile noutăți legate de preț, modalități de plată, etc. Investițiile pentru o astfel de pagină sunt foarte reduse, ele limitându-se la plata furnizorului de internet.2. Angajează profesioniști. Un fotograf și un „textier”sunt soluțiile ideale atunci când vrei să aduci un plus de valoare muncii agentului tău imobiliar. El poate face toate aceste lucruri în locul tău, dar să nu uităm că este un profesionist imobiliar, nu un fotograf, blogger sau copywriter. Serviciile de calitate necesită un efort financiar pe măsură însă toate acestea vor contribui major la găsirea unui cumpărător potrivit în cel mai scurt timp.3. Nu aștepta vizita cumpărătorilor așezat comod pe canapea în living. Trebuie să mergi acolo unde sunt cumpărătorii tăi. Vei râde, însă un anunț pe panoul de la intrarea într-un supermarket sau un flyer distribuit în cafeneaua din centru sau pe peronul din gară pot fi decisive și-ți pot aduce un cumpărător nesperat.Elibereaza-ti imaginatia. Succes!Echipa Blitz Imobiliare, Leonard MunteanuBlitz Imobiliare este o agenție imobiliară din Cluj Napoca ce oferă clienților săi servicii imobiliare integrate și o bază de date completă, cu oferte actualizate la zi: închirieri și vânzări apartamente, case-vile, spații comerciale, de birouri și industriale (http://www.cluj-spatii.ro/), terenuri.
3 modalități creative de promovare a proprietății tale
ULTIMELE ȘTIRI