Fiscul a cheltuit două milioane de euro de la începutul anului și până în prezent pe sigle, campanii media şi instruirea funcţionarilor. Întregul efort financiar a fost depus pentru a-i convinge pe români să îşi declare veniturile, potrivit Digi24.Oamenii pierd însă în continuare ore în şir la ghişeele instituţiei pentru a-şi plăti dările. Patronii din România fac 39 de drumuri la ghișee pentru a-și plăti taxele și impozitele, în fiecare an, de trei ori mai multe față de media europeană. Aceștia pierd anual 200 de ore pentru a-și achita dările către stat, media europeană fiind de 179 de ore. Taxele se pot plăti online doar la 77 dintre cele 3.180 de primării.„Şi eu am fost la ANAF sector 1 pentru a plăti anumite contribuţii şi vă spun sincer că după 45 de minute n-am înţeles deloc cum este organizată acea entitate. Este o mizerie ce se întâmplă. Ceea ce se întâmplă acum la toate sediile ANAF, repet, este un primitivism”, a spus Răzvan Cotovelea, ministrul pentru Societatea Informațională.
ANAF a cheltuit 2 milioane de euro pe campanii media şi sigle în primele trei luni ale anului
ULTIMELE ȘTIRI