„Până la finalul anului 2011 vor fi demarate proceduri de achiziţie a lucrărilor pe porțiunea Gilău-Nădăşelu (8,7 kilometri) şi Câmpia Turzii-Iernut (33,6 kilometri), urmând ca în prima parte a anului 2012 să fie lansat tronsonul Iernut-Târgu Mureş (3,5 kilometri)”, a declarat pentru evz.ro directorul general al CNADNR, Danielei Drăghia.Compania a aprobat revizuirea proiectelor tehnice pentru că structurile masive gândite de Search Corporation şi Bechtel erau prea scumpe, acestea urmând să fie înclouite cu structuri mai suple, însă pe autostradă se va putea circula doar cu 100 de km pe oră, la final.Se pare că prețul maxim va fi 7,2 milioane de euro/km. Compania Bechtel urmează să finalizeze Suplacu de Barcău – Borş şi lucrările secundare la Câmpia Turzii – Gilău şi apoi își încheie contractul pentru Autostrada Transilvania.
Autostrada Transilvania, fără Bechtel. Tronsoanele Gilău-Mihăiești și Câmpia Turzii-Iernut, la licitație până la finalul lui 2011
ULTIMELE ȘTIRI