Românii se pregătesc de ziua de mâine mai abitir, decât de obicei. Motivul: Black Friday. Începând de azi, va exploda traficul magazinelor online, pentru că vor fi ”scanate” frenetic, în căutarea celui mai avantajos preț.
Pe 20 noiembrie 2015 începe cea de-a cincea editie a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping online.
O listă a magazinelor participante la eveniment poate fi consultată AICI
Reducerile vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de ingrijire personala si cosmetice, produse pentru casa si gradina, carti, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru masina.
Peste 850 de magazine partenere, care vând prin eMAG Marketplace, sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.
Pentru pregatirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro in servere si dezvoltare de software, astfel incat experienta clientilor pe site si pe mobil sa fie una buna, chiar si la 300.000 de vizitatori simultan.
Pentru editia de anul acesta, eMAG a alocat o suprafata de depozitare de 55.000 de metri patrati, echivalenta cu cea a 11 terenuri de fotbal.
Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD asa incat comenzile sa ajunga la clienti in perioada 21 – 29 noiembrie.