Cele două companii de salubrizare, Rosal Grup şi Brantner Servicii Ecologice, care au în portofoliu contractele de prestare a serviciilor de salubrizare menajeră pe cele două sectoare ale muncipiului Cluj-Napoca, au fost somare din nou de către Primărie să îşi respecte angajamentele asumate prin contract în privinţa asigurării condiţiilor de colectare a deşeurilor menajere ale clujenilor.Prin notificarea trimisă li s-a reamintit celor două companii că pentru a implementa un sistem de colectare modern şi în conformitate cu normele europene asumate, trebuie să demareze o serie de investiţii asumate prin contract, de natură a permite colectarea selectivă la Cluj-Napoca. Astfel, cele două firme trebuie să modernizeze punctele gospodăreşti din cartiere, să le doteze cu recipienţi de colectare selectivă, să doteze parcurile auto cu maşini de ridicare a deşeurilor dotate cu GPS şi să stabilească un program clar de lucru.„Doresc să văd că fiecare dintre cei doi furnizori de servicii pe salubrizare sunt preocupaţi în principal cum să îşi respecte cât mai bine obligaţiile faţă de clienţii lor, să se concureze la a dota cât mai repede punctele de colectare şi la a face cele mai mari investiţii pentru beneficiarii lor, să fie o concurenţă pozitivă, pentru ca din aceasta să beneficieze oraşul”, a declarat primarul Sorin Apostu.Edilul a mai menţionat că după îndeplinirea obligaţiilor contractuale asumate va propune Consiliului local să analizeze posibilitatea de a permite operatorului care îşi îndeplineşte cel mai bine şi mai repede obligaţiile să îşi extindă aria de servicii.
Brantner şi Rosal, somate să modernizeze punctele gospodăreşti
ULTIMELE ȘTIRI
