Campania ”Un euro pentru Capitala Culturală Europeană” se dorește a fi lansată anul acesta, de către Dragoș Damian, trezorierul Asociației Cluj-Napoca 2020, care se ocupă de candidatura Clujului la titlul de Capitală Culturală Europeană și cel care a lansat şi campania „Fabricat în România”, scrie Ziua de Cluj.În 2012 au intrat în conturile asociaţiei care se ocupă de candidatura oraşului la titlul de Capitală Culturală Europeană doar 1.000 de lei, din cei 2% impozit pe venit direcţionaţi către clujeni. ”Dacă fiecare clujean direcţionează câte un euro înspre acest proiect, avem din start peste 300.000 de euro adunaţi”, a subliniat Damian, directorul general al companiei Terapia Ranbaxy.Funcţionarea asociaţiei în 2013 va avea nevoie de 150.000 de euro, potrivit conducerii.
CAMPANIE: ”Dați un euro pentru Cluj-Napoca – Capitală Culturală Europeană”
ULTIMELE ȘTIRI