Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc (APFR), organizatorul Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), continuă proiectul de succes Caravana Filmelor TIFF/ Operation Kino.afis Caravana TIFF 2013
Organizată împreună cu Festivalurile de Film de la Sofia, Sarajevo, Istanbul, Odessa și Reelport, unul dintre principalii actori de pe piaţa digitală de film din Europa, caravana își propune să aducă în atenția publicului filme de succes din țările UE si non-UE. Cea de-a patra ediție a Caravanei Filmelor TIFF are loc în 13 orașe din România. Prima oprire a fost la Buzău, apoi la Timișoara, Oradea și Bistrița, caravana continuându-și drumul către Cluj-Napoca. Cu sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, timp de trei zile, în perioada 23 – 25 iulie, în Parcul Central (aleea centrală), de la ora 22.00, cinefilii vor avea ocazia să vadă trei dintre filmele de succes prezentate la TIFF 2013. Marţi, 23 iulie – Lore / Lore (regia: Cate Shortland). În primăvara anului 1945, armata germană se prăbușește după ce suferă mai multe înfrângeri. Pe măsură ce Forțele Aliate încearcă să găsească refugiu în patria-mamă, cinci copii încep o călătorie ce va da o nouă dimensiune conceptelor de familie, dragoste și prietenie. Trebuind să aibă grijă de fraţii ei mai mici după ce părinţii lor nazişti sunt arestaţi, Lore străbate împreună cu ei Germania de după război. Pentru a avea o șansă la viață, copiii trebuie să ajungă la casa bunicii lor din Nord. În mijlocul haosului unei naţiuni învinse, Lore îl întâlneşte pe Thomas, un tânăr evreu refugiat, extrem de misterios. Thomas li se alătură în această călătorie, iar Lore descoperă că lumea ei fragilă este zguduită în egală măsură de ură și dorință. Pentru a supraviețui, ea trebuie să învețe să aibă încredere într-o persoană față de care a fost educată să simtă exact opusul. Miercuri, 24 iulie – Hasta la vista (2011), în regia lui Geoffrey Enthoven. Într-un cartier periferic din Bucureşti, imigranţii îşi îneacă amarul în cârciuma lui Samir: „La imigrantul fericit”. La o masă, trei prieteni au pierdut şirul paharelor. Ei sunt: Lionel – un român reîntors din Franţa, unde a lucrat în construcţii, Kiril – un bulgar contrabandist de mică anvergură şi Igor – un rus fără permis de şedere în România, care lucrează la negru ca instalator. Presaţi de iminenţa raziei duminicale pe care o face la oră fixă agentul Porumbel, cei trei o şterg rapid din cârciumă împreună cu ceilalţi clienţi și ajung lângă un teren viran unde s-a instalat o tabără de ţigani. Ca să se distreze, cei trei plătesc o ţigancă să le ghicească viitorul. Aceasta le prezice data exactă a morţii şi modul în care vor muri. De aici începe distracţia… Joi, 25 iulie – Blancanieves/ Albă ca Zăpada (2012), în regia lui Pablo Berger, este o reinterpretare stilizată a basmului fraților Grimm, cu mijloacele cinema-ului de la începutul secolului XX. Acțiunea se mută din nordul rece al Europei pe coastele Andalusiei, în anii 20. Albă ca Zăpada, numită Carmen (Macarena Garcia), este fiica orfană de mamă a unui toreador (Daniel Giménez Cacho) și călătorește cu un grup de matadori pitici. În ciuda mașinațiunilor puse la cale de mama sa vitregă, sursa pasiunilor și tensiunilor distrugătoare din poveste – interpretată memorabil de Maribel Verdú („Labirintul lui Pan” și „Y tu mamá también”) – Carmen calcă pe urmele tatălui ei și intră în arenă. Filmul a fost propunerea oficială a Spaniei la Oscarul pentru Cel mai bun film străin și a câștigat zece premii Goya – trofeele industriei spaniole de cinema – inclusiv pentru Cel mai bun film și Cel mai bun debut. Vizionarea filmelor este gratuită.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.