• Acasă
  • /
  • Comunitate
  • /
  • Castelele, muzeele şi bisericile Clujului, promovate printr-un proiect de peste 850.000 de lei

Castelele, muzeele şi bisericile Clujului, promovate printr-un proiect de peste 850.000 de lei

Publicat: 18 aprilie, 2011 13:28

Actualizat: 23 martie, 2022 07:51

Proiectul „Clujul – peisaj cultural”, care are ca obiectiv dezvoltarea şi consolidarea culturală a judeţului, a primit finanţare neramburasabilă din Fondul European, în valoare de peste 850.000 de lei. Prin acest proiect vor fi promovate principalele obiective turistice din judeţ, în special monumentele istorice medievale, bisericile, castelele şi vechile conace. „Este vorba de un proiect european de promovare turistică a obiectivelor din judeţ, susţinut de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Consiliu Judeţean Cluj şi sociaţia Patrimonium Transsylvanicum. Banii vor fi folosiţi pentru realizarea unor albume, pliante, broşuri şi spoturi publicitare, pentru promovarea obiectivelor judeţului Cluj”, a explicat Mihaela Tripon, coordonatorul de proiect.Printre obiectivele ce vor fi promovate în cadrul acestui program se numără domeniul de la Ciucea, Cetatea din Bologa, Castelul Banffy din Răscruci, Castrul roman Potaissa, Biserica din Feleacu, Biserica din Vad, Biserica reformată-calcină din Mănăstireni, Biserica din lemn de la Nicula, Muzeul de Artă Cluj-Napoca, Muzeul Etnografic al Transilvaniei şi Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei.Valoarea totală a proiectului este de 853.796 de lei, din care valoarea totală eligibilă este de 690.258 de lei. Din această sumă, 586.743 de lei reprezintă asistenţa financiară nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, 89.737 de lei finanţarea nerambursabilă din bugetul naţional, 13.805 lei cofinanţarea beneficiarului şi 163.510 lei valoarea TVA ce trebuie suportată din bugetul judeţului Cluj.Banii vor fi folosiţi pentru realizarea de pliante şi broşuri, a unui album, a unui site web, a 12 spoturi publicitare şi a patru filme documentare de câte şase minute fiecare, pe categorii precum biserici, castele şi muzee. De asemenea, pentru promovarea obiectivelor, se va participa la două târguri naţionale de turism.”Acest proiect se leagă de cel cu punctele de informare turistică de la nivelul judeţului, care vor fi amplasate la cele cinci puncte de intrare în judeţ. Materialele vor fi folosite pentru promovare şi în aceste puncte”, a explicat purtătorul de cuvânt al CJ Cluj, Victor Popa. Clipurile de promovare vor rula în puncte de interes maxim, precum mall-uri, gări şi aeroporturi.Durata de implementare a proiectului este de 18 luni, în perioada 19 martie 2011 – 18 septembrie 2012.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
21 decembrie, 2024
Aeroportul Internațional Cluj, primul din România care are autobuz electric pentru pasageri
19 decembrie, 2024
România, cele mai multe morți în cele mai multe paturi de spital
19 decembrie, 2024
Baciu, comuna cât un orășel: ce planuri are primăria pentru a-l dezvolta
26 noiembrie, 2024
Chirurgul Patriciu Achimaș îi îndeamnă pe români să o voteze pe Elena Lasconi în turul doi
19 noiembrie, 2024
Deputatul Achimaș-Cadariu votează candidați cu pregătirea făcută „la o școală cât de cât acceptabilă, nu pe genunchi și nu pe înserat”

Investiții Imobiliare 2025. CEO Blitz, Cătălin Priscorniță, face radiografia pieței imobiliare 2025 într-un podcast găzduit ...

Investiții imobiliare 2025 – CEO Blitz, Cătălin Priscorniță, îți spune cu cât mai cresc prețurile la Cluj

Accesoriile sunt detalii esențiale care pot transforma orice ținută, oferindu-ți ocazia să îți exprimi personalitatea ...

Tendințe în accesorii: Statement sau discret? Ce se poartă în acest sezon

Augustin Fenesan de la IMM România analizează creșterea PIB-ului României pe cap de locuitor, evidențiind ...

PIB-ul pe cap de locuitor, umflat artificial în România: nu trăiesc atât de bine românii

Prim vicepreședintele IMM România, Augustin Feneșan, a vorbit în emisiunea Antreprenoriada despre intenția noului ministru ...

Augustin Feneșan de la IMM România, analiza momentului despre limitarea plăților cash

Sterică Fudulea de la IMM ROMÂNIA a fost ales Președinte al Consiliului Economic și Social. ...

Sterică Fudulea de la IMM ROMÂNIA, ales președinte al Consiliului Economic și Social

Începând din 15 ianuarie 2025, compania aeriană AnimaWings va conecta orașul Cluj-Napoca cu capitala României, ...

AnimaWings dă start zborurilor directe Bucureşti – Cluj şi retur începând cu 15 ianuarie 2025

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj şi compania aeriană LOT Polish Airlines întâmpină Noul An cu ...

Aeroportul Internaţional Cluj şi LOT Polish Airlines anunţă creşteri de frecvenţe pentru zborurile spre Varşovia

Tot mai mulți români din marile orașe se laudă că în România se trăiește mai ...

În România se trăiește mai bine decât în diaspora? Ce răspunde economistul Dan Mureșan
Success message!
Warning message!
Error message!