eMag mizează pe vânzări de 150 milioane de lei (34 milioane euro) cu aproape 50% mai mult decât în 2013, când gigantul online a ajuns la 23 milioane euro. Iulian Stanciu, CEO-ul eMag spune că retailerul va vinde 450.000 de produse, iar valoarea reducerilor e de 75 milioane lei, scrie businesscover.ro
Altex, cel mai mare retailer clasic, va demara perioada de reduceri pe 13 noiembrie și va veni cu reduceri de până la 70% la 1.000 de produse, deși inițial și compania deținută de Dan Ostahie vorbise despre perioada 21-23 noiembrie.
Un alt retailer online, evoMag, mizează pe vânzări de două milioane de euro, oferă reduceri de până la 75% și are 20.000 de produse în lista de reduceri.
Un studiu recent, indica faptul că 28% din populația urbană va face cumpărături de Black Friday.
Principalele categorii de produse la care consumatorii își doresc promoții de Black Friday pentru a le achiziționa sunt electrocasnicele (28%), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălțăminte (12%) și laptopurile/notebook-urile (10%)