O fotografie spune mai mult decât o mie de cuvinte. Cu toții am auzit acest lucru de foarte multe ori, dar ne-am gândit vreodată să punem acest lucru în practică atunci când ne vindem locuința?Există mai multe tipuri de proprietari de locuințe de vânzare pe piață imobiliară:- proprietarul relaxat – care nu este dispus să facă nimic pentru a vinde. Relaxatul are o locuința de vânzare. Punct. Nu colaborează, este rigid la negocieri, nu investește în îmbunătățiri și nici în publicitate.- proprietarul agitat – cel care acționează haotic, făcând orice crede el că este bine pentru a reuși să vândă. Face investiții inutile și se așteaptă să le recupereze integral la vânzare. Este nerăbdător, agresiv chiar, iar pe măsură ce trece timpul cade în depresie.- proprietarul implicat – acel proprietar care este conștient că nu este un vânzător profesionist și este dispus să învețe. Se auto-educă sau se lasă educat. Își stabilește bine pașii și își calculează corect șansele.Pentru toate aceste tipuri de proprietari o fotografie nu va reprezenta un efort foarte mare. Să facem un exercițiu de imaginație: să presupunem că vedem un anunț într-un ziar, un anunț obișnuit în spatele căruia stau pe rând cei trei proprietari de mai sus. Ca și cumpărător le solicităm câteva fotografii pentru a putea analiza mai bine oferta respectivă.Ce vom primi?- proprietarul relaxat ne va trimite o singură fotografie încadrată greșit și întunecată, în care vom vedea livingul cu elementele sale obișnuite: mobila cu fotografii personale înrămate, masa cu cana de cafea, canapeaua cu o haină aruncată și cu telecomanda la vedere. Dacă proprietatea sa este casa, cu siguranță fotografia va fi făcută din exterior.- proprietarul agitat ne va trimite cu siguranță un set de 8-10 fotografii în care vom regăsi trimiteri explicite către canapeaua de piele din living, către cada pe colț din baie, centrala termică din bucătărie sau către diversele obiecte decorative. Toate fotografiile vor avea descrieri atașate.- proprietarul implicat ne va trimite 4-5 fotografii cu fiecare cameră în parte, încercând să surprindă elemente esențiale și definitorii ale locuinței. Va preciza faptul că nu este un fotograf profesionist și ne va invita să-i vizităm locuința de vânzare.Nu uita! O fotografie ne va spune cu siguranță o mie de cuvinte atât despre proprietate cât și despre proprietar.Echipa Blitz Imobiliare, Leonard MunteanuBlitz Imobiliare este o agenție imobiliară din Cluj Napoca ce oferă clienților săi servicii imobiliare integrate și o bază de date completă, cu oferte actualizate la zi: vânzări și închirieri apartamente, case-vile, spații comerciale, de birouri și industriale, terenuri (www.cluj-terenuri.ro).
Ce spun fotografiile imobilului despre proprietarul care încearcă să vândă
ULTIMELE ȘTIRI