Cele mai noi strategii de marketing urmează să fie devoalate vineri și sâmbătă la Cluj în cadrul unui seminar interactiv.
”Managementul Marketing-ului Contemporan” este un eveniment ce își propune să aducă în discuție strategii de marketing actuale și relevante pentru întreprinzători. Acesta este sustinut de Sebastian Vaduva, Decan Griffiths School of Management.Seminarul va avea loc in zilele de 29-30 noiembrie 2013 la Cluj-Napoca, in cadrul Facultatii de Business, str. Horea, nr. 7, programul fiind structurat pe doua zile:
Ziua I – 29 noiembrie 2013, intre orele 16:00 – 20:00
Ziua II – 30 noiembrie 2013, intre orele 09:00 – 14:00
Evenimentul face parte dintr-o suita de evenimente pe care organizatorii le au in pregatire si care vizeaza strangerea de fonduri pentru dezvoltarea proiectelor initiate de catre Asociatia pentru Educatie Informala, participarea la seminarul “Managementul Marketing-ului Contemporan” constituind o forma de a contribui la acest efort de strangere de fonduri.In acest context, donatia minima, care asigura participarea la eveniment, este de 150 lei.Legaturile pe care le dezvolta o companie cu clientii, cu furnizorii sau cu propriii angajati, reprezinta astazi cel mai important capital de care compania respectiva dispune. Ca atare, in conditiile actuale, atat planul teoriei cat si planul practicii de marketing sufera schimbari de esenta si reorientari catre noi paradigme, care tin de asa-numitul marketing relational”, sustine ec. dr. ing. Mihai Talpos, unul dintre organizatorii actiunii.Acest seminar oferă oportunitatea de a obține credit transferabil de nivel masteral, atât în cadrul Griffiths School of Management cât și în cadrul altor instituții educaționale de notorietate, la nivel național și internațional.
Numarul de locuri este unul limitat (20 locuri), iar inscrierile se pot face completand formularul postat la adresa: https://docs.google.com/a/emanuel.ro/forms/d/1bfvgTXsAe6VtVdCeoARZhsthfMMUWSQwHJeIsZw8Rrs/viewformContact:
• E-mail: office@talpos.ro
• Mobil: 0751.049 698
• Facebook: Talpos&Partners
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.