Vedete precum JLo, Beyonce, Jessica Simpson, Gwen Stefani și altele, care și-au făcut debutul și au devenit celebre prin muzică, sport sau alte activități decid să investească în modă, profitând de faima lor. Devenind vedete își creează propriul brand, aducând și fanii cu ei. Hainele sunt de obicei reprezentative pentru stilul lor și cumpărându-le fanii pot avea „o bucățică” din vedetă, din stilul acesteia mult mai ușor decât pe vremea când se căutau mult și bine pantaloni ca ai lui JLo, topuri ca ale lui Gwen, sau haine ca ale lui Jay Z.
Ce anume încearcă vedetele să comercializeze?
Tot! Tot ce e reprezentativ pentru star e un posibil produs: parfumuri, haine de copii, lenjerie intimă, cosmetice, pantofi, jucării și lista poate continua. Iată câteva dintre cele mai cunoscute vedete din acest business.Jennifer Lopez – JustSweet, JLO by Jennifer Lopez, KohlPrima linie de modă a fost scoasă în 2003, cuprinzând o gamă largă de produse, de la blugi, tricouri, la lenjerie intimă și genți. În 2005 a lansat noi linii de modă, SweetFace și JustSweet pentru copii. Anul trecut Jennifer împreună cu soțul ei Marc Anthony au anunțat că vor să creeze o linie nouă de modă pentru firma americană Kohl și se pare că despartirea cuplului nu îi va împiedica să colaboreze în continuare pentru a-și îndeplini sarcina. Din 2008 JLo are venituri nete de 6,3 $ milioane pe an.Serena Williams – AneresSerena Williams; foto: AP, news.com.au
Superstarul tenisului e cunoscut pentru faptul că nu a ținut niciodată seama de moda sigură și previzibilă. De-a lungul carieriei ei în sport, Serena a creat linii de modă pentru Puma și Nike, iar în 2004 a decis să își facă propria linie de modă, Aneres (numele ei citit invers). Această decizie a fost mai mult decât fructuoasă, luând în vedere câștigurile, care depășesc 12 milioane $ anual.Gisele Bundchen – Ipanema, C&AGisele Bundchen; foto: AP, news.com.au
Supermodelul are inclus în portofoliu linia ei de pantofi Ipanema, care anul trecut a înregistrat 25 de milioane de perechi de pantofi vândute; o linie de lenjerie și colecția realizată pentru C&A Europa. Aceste mici proiecte i-au adus un venit în valoare de 40 milioane $ anul trecut.Beyonce Knowels – House of DereonBeyonce; foto: AP, news.com.au
Cântăreața, împreună cu mama acesteia au lansat label-ul „House of Dereon” în 2005, mai apoi lărgind gama de produse, care acuma include o linie pentru copii și o linie mai ieftină pentru femei. Această decizie a ajutat-o pe solistă să ajungă pe locul I în lista „mogulilor în devenire” a revistei Forbes, datorită câștigurilor în valoare de 79 de milioane $.Gwen Stefani – Harijuku Lovers, L.A.M.B.Gwen Stefani; foto: AP, news.com.au
În ciuda faptului că fosta cântăreață No Doubt și-a lansat colecția L.A.M.B. doar în 2003, se știe despre aceasta că și-a făcut propriile haine de mic copil. Numele L.A.M.B. (Love Angel Music Baby) este numele primului ei album solo. Veniturile sunt în jur de 90 de milioane $ pe lună. Cântăreața nu se oprește aici! S-a anunțat o colaborare cu Target pentru o linie de haine de copii.Mary-Kate si Ashley Olsen – The Row, Elizabeth and JamesMary-Kate Olsen si Ashley Olsen; foto: AP, news.com.au
În 2005 actrițele au lansat „The Row” și „Elizabeth and James” (numele fraților lor). În ultimii ani, gemenele Olsen câștigă mai mult de 90 de milioane $ pe an, conform raportului The Dayly Beast.Sean Combs – Sean JohnSean Combs; foto: AP, news.com.au
De la debutul în această industrie, în 1998, Sean Combs a fost printre liderii în domeniu. Veniturile pe care le are anual pe seama colecțiilor este de 452 milioane anual.Jessica Simpson – Jessica Simpson CollectionJessica Simpson; foto: AP, news.com.au
Jessica Simpson a avut multe schimbări în cariera, de la cântăreață, la vedetă TV, la omul din spatele unui imperiu al modei. În 2004 vedeta a cochetat pentu prima dată cu domeniul modei, prin intermediul unei linii de produse de frumusețe comestibile. Apoi a lansat Jessica Simpson Collection prin intermediul căreia comercializează poșete, pantofi, blugi și lenjerie. Câștigul vedetei în acest domeniu se ridică la 452 milioane $ pe an.Jay-Z – RocawearJay-Z; foto: AP, news.com.au
Superstarul Hip-Hop a lansat linia de modă Rocawear împreună cu producătorul Damon Dash în 1999. Acum comercializează o varietate de produse, de la curele, la haine pentru copii și haine pentru „mari și înalți”. Încasările anuale sunt de 633 milioane de $.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.