Cinci clujeni au fost abandonați vineri cu tot cu bagaje pe peronul Autogării Cluj-Napoca de către firma de transport Coţofana, cu toate că oamenii spun că îşi făcuseră rezervare. Potrivit celor cinci, şoferul autobuzului care pornea spre Sebeş a avut un limbaj extrem de agresiv şi a preferat să vândă bilete unor persoane care nu aveau rezervare.„Noi ne-am făcut rezervare telefonic azi dimineaţa, în jurul orei 10.30, pentru autobuzul care pleca la 13.20. A răspuns o doamnă, care ne-a cerut numele şi a zis că totul este în regulă. La ora 13, când am ajuns la autogară, şoferul ne-a luat foarte tare, că noi nu avem rezervare la el. A fost foarte agresiv. Am sunat înapoi la recepţie, unde ne-au zis că dimineaţă erau locuri, dar că acum nu mai au ce să ne facă să ne descurcăm altfel”, a declarat Corina Pintea.BuzzNews.ro a stat de vorbă și cu o persoană de la dispecerat la numărul de telefon 0744 619 453. Angajata care a răspuns a refuzat să își dea numele. Ea pretinde că rezervările se fac cu 24 de ore înainte. „Cele cinci persoane au sunat la ora 12, deşi rezervările se fac cu 24 de ora înante. Eu aşa am ştiut, că sunt locuri, dar cursa era deja pe traseu”, a afirmat recepţionera companiei Coţofana, cea care se ocupă de rezervări.Cele cinci persoane păgubite au precizat că vor face plângere la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului. „Nouă nu ni s-a zis că nu mai sunt locuri, ne-au spus că este în regulă şi ne-au cerut numele. Este greşeala recepţionerei”, a adăugat Corina Pintea, menţionând că urmează să depună plângere la OPC. Cei cinci sunt reprezentanți ai unei organizații clujene și ar fi trebuit să ajungă la o întâlnire importantă la Sebeș.
Cinci clujeni reclamă la OPC firma de transport Coţofana pe motiv că și-au făcut rezervare și au fost lăsați pe peron
ULTIMELE ȘTIRI