• Acasă
  • /
  • Comunitate
  • /
  • Cinci clujeni reclamă la OPC firma de transport Coţofana pe motiv că și-au făcut rezervare și au fost lăsați pe peron

Cinci clujeni reclamă la OPC firma de transport Coţofana pe motiv că și-au făcut rezervare și au fost lăsați pe peron

Publicat: 16 decembrie, 2011 15:45

Actualizat: 23 martie, 2022 07:17

Cinci clujeni au fost abandonați vineri cu tot cu bagaje pe peronul Autogării Cluj-Napoca de către firma de transport Coţofana, cu toate că oamenii spun că îşi făcuseră rezervare. Potrivit celor cinci, şoferul autobuzului care pornea spre Sebeş a avut un limbaj extrem de agresiv şi a preferat să vândă bilete unor persoane care nu aveau rezervare.„Noi ne-am făcut rezervare telefonic azi dimineaţa, în jurul orei 10.30, pentru autobuzul care pleca la 13.20. A răspuns o doamnă, care ne-a cerut numele şi a zis că totul este în regulă. La ora 13, când am ajuns la autogară, şoferul ne-a luat foarte tare, că noi nu avem rezervare la el. A fost foarte agresiv. Am sunat înapoi la recepţie, unde ne-au zis că dimineaţă erau locuri, dar că acum nu mai au ce să ne facă să ne descurcăm altfel”, a declarat Corina Pintea.BuzzNews.ro a stat de vorbă și cu o persoană de la dispecerat la numărul de telefon 0744 619 453. Angajata care a răspuns a refuzat să își dea numele. Ea pretinde că rezervările se fac cu 24 de ore înainte. „Cele cinci persoane au sunat la ora 12, deşi rezervările se fac cu 24 de ora înante. Eu aşa am ştiut, că sunt locuri, dar cursa era deja pe traseu”, a afirmat recepţionera companiei Coţofana, cea care se ocupă de rezervări.Cele cinci persoane păgubite au precizat că vor face plângere la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului. „Nouă nu ni s-a zis că nu mai sunt locuri, ne-au spus că este în regulă şi ne-au cerut numele. Este greşeala recepţionerei”, a adăugat Corina Pintea, menţionând că urmează să depună plângere la OPC. Cei cinci sunt reprezentanți ai unei organizații clujene și ar fi trebuit să ajungă la o întâlnire importantă la Sebeș.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
30 septembrie, 2024
Dr. Delia Nicoară, IOCN: „E nevoie de abordări individualizate în prevenirea cancerului”
30 septembrie, 2024
La ce întrebări răspunde Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român
30 septembrie, 2024
Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” contribuie la Rețeaua Europeană a Centrelor Comprehensive de Cancer
30 septembrie, 2024
Până în anul 2050, numărul de cazuri noi de cancer va crește cu 77 la sută
30 septembrie, 2024
Institutul Oncologic din Cluj, partea a unei rețele de expertiză europeană de luptă împotriva cancerului

Vicepreședintele Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, Dan Mureșan, a prezentat ...

TOP 3 consecințe ale respingerii aderării României la Spațiul Schengen terestru

Deputatul PSD Patriciu Achimaș-Cadariu nu crede că PNL va ieși de la guvernare: „E campanie ...

Deputatul Achimaș-Cadariu: PNL va ieși de la guvernare PLUS Cel puțin două partide din România ar trebui interzise

În sezonul rece, confortul termic din locuință devine o prioritate pentru fiecare dintre noi. O ...

Soluția ideală pentru confort în casa ta. Ce trebuie să știi despre eficiența unui calorifer electric

Alegerea unei centrale termice este o decizie importantă, care va influența confortul și eficiența energetică ...

TOP 7 aspecte pe care nu trebuie să le omiți atunci când vrei să cumperi o centrală termică

D.G.R.F.P. Cluj-Napoca reamintește persoanelor fizice că în anul 2024, termenul limită de depunere a formularului ...

30 septembrie 2024 – termen limită de depunere a formularului 216 și de plată, pentru impozitul special pe bunurile imobile de valoare mare

Institutul Oncologic din Cluj pune umărul la întărirea rețelelor europene de expertiză oncologică pentru viitorul ...

Dr. Delia Nicoară, IOCN: „E nevoie de abordări individualizate în prevenirea cancerului”

Registrului Auto Român le transmite șoferilor că de acum pot accesa informații tehnice via Chatbotul ...

La ce întrebări răspunde Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român

Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” (IOCN) contribuie la Rețeaua Europeană a Centrelor Comprehensive de ...

Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” contribuie la Rețeaua Europeană a Centrelor Comprehensive de Cancer
Success message!
Warning message!
Error message!