Un clujean infectat cu SARS-CoV-2 a scris pe Linkedin că a sunat de 856 de ori la direcția de Sănătate Publică Cluj fără ca cineva să îi răspundă pentru efectuarea anchetei epidemiologice.
„Azi am sunat la DSP Cluj de 856 de ori…deocamdata. Mi-am pus contor pe auto redial.
Am fost testat pozitiv de duminica, introdus in Coronaforms regulamentar. Am vorbit cu medicul de familie…am mai avut Covid, stiu procedura…ma gandeam sa ii ajut cu ancheta epidemiologica avand in vedere ca intre timp toti ai casei au simptome specifice.
Am reusit sa trec de linia ocupata de 7 ori…si a sunat in sfarsit. Ring ring…de 10 ori si dupa care timeout, apel intrerupt. Nici macar un apel in asteptare, nimic. Ba chiar la unul dintre numere aveau un robot care raspundea: „Toti operatorii sunt ocupati, va rugam reveniti!”…si se intrerupea apelul imediat.
Asta dupa n-spe valuri, t-spe pregatiri, x ministri la Sanatate si multa muuulta gargara!!! Foarte eficienta treaba ce sa zic, de doi ani stam cu pacostea asta de covid pe cap si nu am reusit sa ne organizam pe partea asta. Fantastic!
As vrea sa fiu constructiv si sa incerc sa inteleg de ce nu s-a putut mai mult aici in Cluj, dar nu numai. Stiu ca la un moment dat s-au oferit multi voluntari sa dea o mana de ajutor in call center, insa in ce priveste infrastructura(centrala telefonica, roboti etc) oare de ce nu s-a facut nimic? Un chatbot ceva, asa mai din secolul 21? Unde sa dai un CNP si o lista cu nume si prenume si sa iti vina pe mail o decizie de carantinare ? Visez oare la cai verzi pe pereti? #covid”, s-a întrebat Andrei Pinte.