Zilele Clujului vor avea loc anul acesta în perioada 25-28 mai si vor reuni toate categoriile de vârstă prin diversitatea evenimentelor sale.
Eveniment de referință pentru locuitori și turiști, cu peste 250.000 de participanți în cele 4 zile ale ediției din 2016, Zilele Clujului este primul eveniment de anvergura din an, dintre festivalurile devenite veritabile „branduri de Cluj”.
Pe parcursul celor 7 ani, de când a fost lansată această sărbătoare, “Zilele Clujului” a crescut armonios, reușind să atingă un public extrem de larg și în același timp, un standard de calitate ce reflectă orașul căruia îi este dedicat – conectat, creativ, dinamic, multicultural. Evoluția acestui eveniment se datorează unui element cheie – implicarea societății. În fiecare an, din ce în ce mai mulți clujeni, persoane de toate vârstele, ONG-uri, instituții și companii se alătură echipei Primăriei. Implicarea acestora în mod activ duce la crearea unui eveniment de excepție.
Tema ediției 2017 este „Clujul se conectează / Connecting Cluj” – o cupolă care permite multă creativitate, descoperire, schimbare și îmbinare.
Primăria Cluj-Napoca vine și în acest an cu invitația de a transmite propuneri, idei de evenimente și activități care sa se incadreze in aceasta tema. Propunerile sunt asteptate până la data de 18 aprilie 2017, la adresa de email zileleclujului@gmail.com.
Primăria Cluj-Napoca anunta totodata ca este in cautare de voluntari, perioada de inscrieri fiind 5-30 aprilie 2017. Formularul de înscriere pentru voluntari se va găsi începând cu data de 5 aprilie pe site-ul www.zileleclujului.ro sau la Centrul de Informare pentru Cetăţeni al Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, Str. Moţilor nr. 7.
Acesta poate fi trimis la adresa de email zileleclujului@gmail.com sau depus atât la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, Str. Moţilor nr. 7, cât și la primăriile de cartier. Fiecare aplicație va fi însoțită de o poză tip buletin sau va fi transmisă online.