Institutul Artmark de Management al Artei organizează în perioada 22-23 martie primele cursuri naționale la Cluj. Cei interesați de activitatea pieței de artă au ocazia să participe la o sesiune de prelegeri, susținută de specialiști ai domeniului.
Pavel Susara, critic de artaPrintre acești se numără: Manuela Plăpcianu, CEO al casei de licitație Artmark, Doina Păuleanu, Director al Muzeului de Artă Constanța, criticul de artă Pavel Șușară, Tiberiu Alexa, Director al Centrului Artistic Baia Mare, artistul Corneliu Brudașcu, Horea Avram, Director artistic al Spațiului Intact, Diana Dochia, Managerul galeriei de artă contemporană Anaid Art Gallery din București, Călin Stegerean, Director al Muzeului de Artă Cluj-Napoca.Cursul intensiv de management al artei, demers consacrat al Institutului Artmark, este adresat persoanelor care sunt interesate de istoria artei românești, prin parcurgerea principalelor momente în evoluția creației artistice autohtone din secolul XIX până în prezent, cât și de abordarea mecanismelor de piață și al potențialului investițional al artei.Programul cursului este conceput astfel încât să puncteze elemente esențiale pentru orice colecționar de artă: repere în arta clasică și modernă, analiza produselor culturale autohtone (Școala de la Baia Mare, Colonia de la Balcic), direcții în arta contemporană românească, arta și banii, capcanele pieței de artă, întâlnirea cu artistul, sistemul de învățământ, spațiul de artă contemporană, vizita la galerie.Prima zi de întâlniri se va desfășura la Muzeul de Artă Cluj-Napoca, iar a doua zi la Spațiu Intact din cadrul Fabricii de Pensule. La finalul cursurilor participanții vor beneficia de un tur ghidat prin galeriile și atelierele din Fabrica de Pensule, Spațiu de Artă Contemporană.Demersul inițiat de Institutul Artmark de Management al Artei are ca țel o apropiere a publicului român de scena artei autohtone, oferind o cale de informare structurată într-un program intensiv de weekend. De doi ani pasionații de artă, dar și potențialii antreprenori au fost puși față în față cu nume importante ale scenei artistice românești și internaționale. Creșterea interesului pentru astfel de activități a dus la extinderea lor la nivel național, evenimentul din Cluj fiind primul dintr-o serie de cursuri ce va avea loc în mai multe orașe importante din țară.Absolvenţii cursurilor primesc un Atestat de participare. Programul complet al cursului, informații cu privire la lectorii Institutului, precum și detalii privitoare la înscriere (formular și taxă de participare) pot fi consultate pe site-ul Institutului Artmark, www.alegearta.ro.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.