Compania E.ON și-a îmbunătățit platforma online care permite consumatorilor vizualizarea informaţiilor referitoare la facturi. “Începând cu această lună, platforma E.ON Myline a fost îmbunătăţită, permiţând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienţi, iar perioada de actualizare a informaţiilor s-a redus semnificativ”, se arată într-un comunicat de presă al companiei.De pe platforma online clienții pot afla informații referitoare la sumele de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă, plata online a facturilor de gaze naturale, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, plăţile efectuate, transmiterea indexului contorului sau serviciile prestate.E.ON Myline a fost lansată în urmă cu un an pentru scutirea clienților de drumurile până la sediile companiei.Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro.
Compania E.ON și-a îmbunătățit platforma online
ULTIMELE ȘTIRI