Clujenii care ajung în zona Sebeș cu mașina trăiesc de fiecare dată un coșmar: blocajele de circulație au devenit la ordinea zilei. „Am parcurs 3 km în 2 ore”, se plânge un clujean care a venit cu mașina de la București. El a arătat că nici varianta de a merge cu trenul de la Cluj la București nu e mai roz, pentru că de regulă există și întârzieri de 2-3 ore.Trafic de cosmar in zona Sebes
Trafic de cosmar in zona Sebes Pe adresa redacției am primit o sesizare din partea unui șofer care a mărtusrisit că joi după amiază, venind dinspre Sibiu, a parcurs în aproape două ore ultimii 3 kilometri înainte de Sebeș.”Nu vă recomand să mergeți cu mașina prin Sebeș. Joi, am trecut pe acolo, venind de la Sibiu. Blocajele au fost de coșmar. Înaintam 100 de metri, apoi stateam câte 15-20 de minute, blocați în trafic. Mi-am zis că o fi vreun accident, pe undeva, pe traseu, dar am ajuns după vreo 2 ore în Sebeș și mi-am dat seama că pur și simplu așa se circulă pe acolo.Pe străzile din oraș cred că erau vreo opt polițiști care parcă aveau fluierele înfundate. Nici ei n-aveau ce face. Ne facem de râs noi, românii, cu astfel de drumuri. Parcă suntem o țară din lumea a treia. În Transilvania, stam pe un singur fir de circulație în spatele TIR-urilor, sute de kilometri. Unde sunt banii de băgați în drumuri? E un jaf național de 20 de ani pentru care ar trebui să umplem pușcăriile”, ne-a scris Călin G.Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) tocmai a prelungit termenul de depunere a ofertelor în cazul licitației pentru pentru autostrada Sebeş-Turda.Iniţial, termenul-limită pentru depunerea ofertele sau a cererilor de participare la licitaţie a fost 12 septembrie, însă în 8 august a fost anunțată data ultimă de 17 septembrie. În fine, acum, CNADNR arată că ofertele pot fi depuse până pe 1 octombrie, la ora 16.00.Ideea ar fi să existe o legătură rapidă între Coridorul de Transport Pan-European IV (tronson Arad – Sibiu) şi Autostrada Transilvania, însă până la inaugurarea autostrăzii va mai trece un timp. Autoritățile vorbesc de anul 2016, însă nimeni nu respectă termenele în România.Lungimea autostrăzii Sebeș-Turda va fi de 74.10 km, iar valoarea estimată a proiectului, 920 Mil Euro.Senatorul PNL Teodor Atanasiu a anunţat la începutul lunii august că în luna septembrie se vor recepţiona cei 40 de km din tronsonul de autostradă Orăştie-Vinţişoara (30 de km), plus centura Sebeşului, adică încă 10 km, potrivit adevarul.ro
a
Nodul rutier de la Lancrăm, care va face legătura între DN1 și Autostrada Orăștie – Sibiu FOTO: Eduard SchneiderTot din septembrie cei care vor veni din direcţia Cluj – Alba Iulia, ar urma să folosească nodul de la Lancrăm şi centura Sebeşului pentru a ieşi spre Sibi sau spre Orăştie.Firma care se ocupă de tronsonul I al autostrăzii Orăştie – Sibiu, “Strabag”, va finaliza lucrările la 1 septembrie, astfel că din data de 2 septembrie se poate circula pe autostradă. Acest segment de 24 de kilometri se continuă de la joncţiunea cu autostrada dată în funcţiune de la Deva la Orăştie, de 30 de kilometri.Trosonul Vinţu de Jos – Cut are o lungime de 19 km.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.