Primul produs antiîmbătrânire din lume, crema Gerovital, a obţinut titlul de Superbrand 2013 la categoria ‘Îngrijire personală’ în cadrul evaluării pe care Superbrands România o realizează în fiecare an pentru recunoaşterea brandurilor cu performanţe deosebite.
Potrivit unui comunicat de presă pe care compania clujeană Farmec l-a remis luni, Gerovital are o tradiţie de peste 40 de ani şi a deveni în acest timp una dintre cele mai cunoscute mărci româneşti la nivel naţional şi internaţional.”Suntem extrem de onoraţi de reuşita Gerovital, un brand cu tradiţie şi performanţe extraordinare, dar şi un brand care are capacitatea să se reinventeze permanent. Experţii Superbrands şi consumatorii chestionaţi au apreciat Gerovital ca fiind o marcă de încredere şi care se diferenţiază pe piaţă, ceea ce ne motivează să găsim soluţii inovatoare care să ne menţină în topul preferinţelor lor”, a declarat directorul general Farmec Cluj Napoca, Mircea Turdean, potrivit sursei citate.Studiul a fost realizat în cea de-a doua parte a anului 2013, când Consiliul Superbrands, format din 25 de experţi în marketing, comunicare, branding şi business, a evaluat brandurile în funcţie de o serie de criteriile aplicate internaţional.”Într-o a doua etapă a cercetării, 1.500 de consumatori cu vârsta cuprinsă între 18-54 de ani şi-au exprimat preferinţele în cadrul unei cercetări de piaţă realizate de Ipsos pentru identificarea brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand”, se arată în comunicatul companiei.Printre personalităţile care au folosit crema Gerovital, creaţie a Anei Aslan, se numără Charlie Chaplin, Greta Garbo, Salvador Dali, Ronald Reagan, Charles de Gaulle sau Aristotelis Onasis.Farmec a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare faţă de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent. Reprezentanţii companiei pun acest rezultat pe seama investiţiilor realizate în ultimii ani şi a produselor lansate în 2013. Farmec este o companie cu acţionariat sută la sută românesc.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.