Veniturile din numeroase orașe ale țării sunt prost administrate de autoritățile locale, după cum au relevat controalele Curții de Conturi.
Reprezentanții Curții de Conturi au trasat câteva concluzii comune aplicabile în cazul majorității unităților administrativ-teritoriale.
Astfel, instituția abilitată cu verificarea documentelor instituțiilor statului susține în raportul pentru anul 2013 că „dosarele fiscale ale contribuabililor bugetului local nu sunt constituite, completate și gestionate astfel încât să conțină toate documentele cu relevanță fiscală, funcție de modificările intervenite în masa impozabilă”.
Documentele enumerate de Curtea de Conturi în acest sens sunt: declarațiile fiscale și actele atestatoare care se anexează la acestea, deciziile de impunere și cele referitoare la obligațiile de plată accesorii, certificatele de atestare fiscală, înștiințările, somațiile și alte documente de executare silită, dovezile privind comunicarea actului administrativ-fiscal, declarațiile speciale de impunere în cazul în care aceștia dețin mai multe locuințe.
Mai mult, Curtea de Conturi susține că activitatea de inspecție fiscală nu respectă cerințele legale. Detalii pe money.ro