De-a lungul timpului, au fost avansate diverse motive care au stat la baza înghețării la stadiu de proiect a autostrăzilor din România: ba n-au fost bani, ba au încăput pe mâinile cui nu trebuia, ba s-a spus că nu se justifică să realizam autostrăzi, ba că România se vede mai frumos din elicopter.Ministrul Proiectelor de Infrastructura, Dan Sova, vine și el cu o justificare, nu și cu soluții: „In Romania, nu se fac autostrazi pentru ca licitatiile pentru alegerea constructorilor dureaza cu anii”. De vină ar fi, după el, membrii unei comisii din cadrul Companiei Nationale de Drumuri, potrivit stirileprotv.ro.In loc sa ii traga la raspundere, oficialul sa plange, ca nici macar nu ii cunoaste pe cei responsabili.Termenul final pentru depunerea ofertelor in vederea construirii a trei tronsoane de autostrada intre Lugoj si Deva a fost 21 august 2012. Au trecut 9 luni, iar comisia care decide castigatorul nu are inca un raspuns, deci nu există încă un constructor pentru proiect.
De ce nu se fac autostrăzi în România? Explicația e aiuritoare
ULTIMELE ȘTIRI