EuroGsm a anuntat ca demarează un program de fidelitate adresat clienţilor săi şi lansează cardul EuroGsm. Cardul EuroGsm asigură accesul la programul de fidelitate EuroGsm, oferă multiple avantaje clienţilor şi contribuie la fidelizarea acestora. „Prin particularităţile sale, cardul le permite clienţilor să economisească bani la fiecare plată efectuată pentru produsele sau serviciile achiziţionate din magazinele EuroGsm. Indiferent că îşi plătesc factura Orange, reîncarcă o cartelă PrePay, plătesc facturile de utilităţi sau optează pentru produsele şi serviciile disponibile în magazinele EuroGsm, clienţii pot acumula puncte de fidelitate dacă sunt posesorii unui card EuroGsm”, declară Cristina Szabo, manager marketing EuroGsm.Clienţii EuroGsm pot intra în posesia unui card de fidelitate în magazinele EuroGsm în mod gratuit, pe loc, în urma completării în prealabil a unui formular cu datele personale.Până în prezent 9000 clienţi au intrat în posesia unui card de fidelitate EuroGsm, iar în următoarele 6 luni vor fi acordate aproximativ 150 000 de carduri.EuroGsm este retailer în domeniul telefoniei mobile şi partener strategic Orange România. În magazinele EuroGsm sunt disponibile o gamă variată de telefoane şi accesorii precum şi serviciile de telefonie mobilă ale operatorului Orange România. În prezent EuroGsm deţine o reţea de 116 magazine în peste 70 de oraşe ale ţării, cifra de afaceri înregistrată în 2010 fiind de 22,3 milioane euro.
EuroGsm lansează primul sau program de fidelitate
ULTIMELE ȘTIRI