Floreştenii au făcut o petiţie privind FANY

Publicat: 4 iulie, 2014 12:02
Actualizat: 23 martie, 2022 05:42

O nouă petiţie lansată de locuitorii din Floreşti în privinţa transportului din comună.

„FANY înapoi în Floreşti” este o petiţie lansată de Cristina Aldea, o femeie care locuieşte în comuna din extremitatea vestică a Clujului. Mesajul este pe website-ul specializat petitieonline.com.”Vrem Fany inapoi in Floresti! Nu vrem un transport segmentat!Compania de transport Fany a fost obligata sa iasa din comuna Floresti, iar CTP a ramas sa opereze singura cursele. Pe cine deranja sa circule in paralel cele doua companii? Florestenii ar fi avut numai de castigat.Nu suntem impotriva CTP, dar vrem inapoi cursele Fany. Suntem sute de persoane care calatorim spre zona de nord a orasului si care apreciam ca masinile Fany ne duceau direct in acea zona. Stim cu totii cat de neplacut e sa circuli cu doua-trei autobuze, sa astepti in doua-trei statii, sa faci de doua-trei ori mai multi nervi.Ne opunem monopolului. Sa fie doua, chiar trei societati de transport daca se poate. In felul acesta vom avea servicii mai bune, mai ieftine, mai diversificate.Semnati petitia pentru reintroducerea curselor Fany in Floresti!”, scrie floreşteanca în petiţia sa.Compania Fany a ieşit din Floreşti în 11 iunie, ca urmare a unei adrese din 10 aprilie, prin care ARR Cluj îi retrăgea licenţa pentru traseele din zona metropolitană.”Avem nevoie de un transport civilizat in Floresti. Nu dorim să existe monopol. Vrem trasee mai diversificate, bilete si abonamente mai ieftine”, a declarat Cristina Aldea pentru BUZZNEWS.RO. Ea a mai spus că locuieşte pe str. Profesor D. Mocanu şi are serviciul pe strada Octavian Goga din Cluj, iar schimbare operatorului de transport o afectează direct. „În urmă cu o lună, ajungeam la serviciu în 20-25 de minute, acum timpul s-a dublat. Aştept în două staţii, iar apoi am de mers 10 minute pe jos”.Pana la ora transmiterii ştirii, 18 semnături adunase petiţia.În prezent, singura companie care operează curse în Floreşti este Compania de Transport Cluj, care are cinci linii. Toate au însă cap de linie în Mănăştur, pe Bucium şi pe Calea Floreşti.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
10 martie, 2025
Stadiul lucrărilor la noua creșă care se construiește în Baciu
5 martie, 2025
Loc de joacă modern în satul Suceagu
21 decembrie, 2024
Aeroportul Internațional Cluj, primul din România care are autobuz electric pentru pasageri
19 decembrie, 2024
România, cele mai multe morți în cele mai multe paturi de spital
19 decembrie, 2024
Baciu, comuna cât un orășel: ce planuri are primăria pentru a-l dezvolta

Într-o lume a afacerilor ultra-dinamice, unde informația este putere, ListaFirme.ro face un salt uriaș în ...

Descoperă revoluționarul asistent AIA pe ListaFirme.ro (A)

Apare un control total al statului asupra activității economice a contribuabilului, spune vicepreședintele IMM România ...

Ești patron? ANAF va ști totul despre finanțele tale datorită raportărilor SAF-T

ANAF a început să verifice sumele de bani transferate între rude și anunță că vor ...

ANAF verifica banii care sunt transferați între rude – ce urmărește?

Vicepreședintele IMM România, Dan Mureșan, apreciază că cutremurul geopolitic global va afecta și România. „Puneți-vă ...

Puneți-vă centurile: Cutremurul geopolitic global va afecta și România

Primarul comunei Baciu, Balázs János, a prezentat stadiul lucrărilor la noua creșă care se construiește ...

Stadiul lucrărilor la noua creșă care se construiește în Baciu

Amenajarea curții la o casă nouă poate fi o provocare, dar și o oportunitate de ...

Sfaturi pentru amenajarea unei curți verzi la o casă nouă

Primarul comunei Baciu, Balázs János, anunță că au început lucrările la amenajarea unui loc de ...

Loc de joacă modern în satul Suceagu

Într-o eră în care tehnologia redefinește constant peisajele urbane și arhitecturale, stâlpii ornamentali nu fac ...

Tehnologii moderne care transformă stâlpii ornamentali
Success message!
Warning message!
Error message!