Pentru ca Romania sa aiba un brand de tara este nevoie sa aiba mai multe branduri comerciale care sa-l sustina pe cel al tarii, crede guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu.O reputatiebuna a serviciilor si bunurilor romanesti nu poate sa fi atinsa insa decat daca se modifica valorile societatii si creste competitivitatea, mai spune Isarescu, la un seminar dedicat analizei brandurilor romanesti.”Cred ca urmatorii zece ani trebuie sa fie dominati de acest cuvant: competitivitate”, a mai declarat guvernatorul BNR, care a explicat ca Romania are nevoie de produse si servicii performante, inainte de a spera la un brand de tara competititv.Guvernatorul BNR a mai atras atentia si asupra leadershipului, despre care considera ca va fi foarte important in urmatoarea perioada. Isarescu apreciaza ca este necesara o schimbare culturala si noi modele pentru generatia tanara.
Isarescu: Brandul de tara are nevoie de multe branduri romanesti care sa-l sustina
ULTIMELE ȘTIRI