Ministrul Turismului, Mircea Dobre, vrea să facă schimbări în privința brandului turistic al României și și-a propus să înceapă prin înlocuirea celebrei frunze a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița, relatează profit.ro.
Potrivit sursei citate, ministrul i-a anunțat deja pe afaceriștii din domeniul turismului, iar vestea nu a fost primită foarte bine, aceștia crezând inițial că ministrul glumește.
Mircea Dobre ar fi dat drept exemplu țări precum Spania, a cărei imagine este un taur, sau Franța, care își asociază brandul turistic cu un cocoș galic. DETALII pe profit.ro
Lansat în 2010, pe vremea Elenei Udrea, brandul României a devenit cea mai scumpă “frunză” cunoscută în online. Aceasta se poate achiziţiona cu 250 de euro dintr-un stoc de imagini de pe internet şi este folosită de mai multe firme din lume, dar pe români i-a costat 900.000 de euro, potrivit Jurnalului Național.