Furnizorul de software pentru pachete de beneficii pentru angajaţi Thomsons Online Benefits va demara luna viitoare un program de recrutare de tip centru de evaluare (Assessment Center), în urma căruia 10 dintre participanţi vor deveni angajaţi ai biroului din Cluj, în departamentul Helpdesk, informează zf.ro.
Centrul de evaluare va fi susţinut în limba engleză, iar participarea se va face pe baza unei preselecţii, în urma căreia aproximativ 30 de candidaţi vor lua parte atât la interviuri de grup, cât şi la interviuri individuale şi traininguri.
În prezent compania are peste 110 angajaţi în biroul din Cluj, iar începând cu anul 2014 are management local.
Thomsons Online Benefits a deschis biroul din Cluj-Napoca în anul 2012, iar un an mai târziu, în iulie 2013, a inaugurat un centru global de pregătire, Thomsons Academy, în urma unei investiţii de 520.000 de euro (450.000 de lire sterline). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj şi Silicon Valley.
Cu filiale în Londra, Cluj-Napoca, Singapore şi Silicon Valley, Thomsons Online Benefits este o companie britanică care furnizează software pentru pachete de beneficii pentru angajaţi. Compania dezvoltă proiecte pentru clienţi precum Cisco, Microsoft, Samsung sau RBS.