McDonald’s a început procesul de schimbare radicală a design-ului. Prima țară în care se întâmplă trecere spre un aspect mai futurist este Franţa, scrie Arch Daily.Patrick Norguet este cel căruia McDonald’s i-a solicitat serviciile, angajându-l pentru a crea noua identitate arhitecturală pentru restaurantele saledin Franţa.Cei de la McDonald’s încearcă să se întoarcă la originile conceptului, la mitul lor fondator: ”Familial Fast Food”, un restaurant pentru întreaga familie. Brandul a deviat puțin câte puțin dinspre accentul pus pe familie înspre zona urban-adolescentină. Lucrurile însă sunt pe cale să se schimbe.Noua arhitectură este ecologică şi are un mobilier multifuncţional, oferind posibilitatea de a mânca atât în picioare, cât şi de a crea un spaţiu privat pentru o masă în familie. De asemenea, clienţii au la dispoziţie un control digital integrat în tot magazinul. Comenzile vor putea fi date de la un terminal, urmând ca mâncarea să fie adusă la masă de un angajat al restaurantului. Ambianţa luminoasă, calitatea acustică excepţională, dar şi materialele folosite oferă un confort rar întâlnit.[slideshow]
McDonald’s se reinventează: mai futurist, mai familial | GALERIE FOTO
ULTIMELE ȘTIRI