• Acasă
  • /
  • Business
  • /
  • Microsoft explică cum vrea să câştige bani din motorul său de căutare Bing cu AI

Microsoft explică cum vrea să câştige bani din motorul său de căutare Bing cu AI

Publicat: 18 februarie, 2023 16:13

Actualizat: 28 ianuarie, 2024 18:27

Microsoft a început să discute cu agenţiile de publicitate cum intenţionează să câştige bani din motorul său de căutare Bing reînnoit, alimentat de inteligenţă artificială generativă, în timp ce compania de tehnologie încearcă să lupte cu dominaţia Google, transmite Reuters.

Într-o întâlnire cu o agenţie publicitară importantă, de săptămâna aceasta, Microsoft a prezentat o demonstraţie a noului Bing şi a spus că intenţionează să permită linkuri plătite în răspunsurile din rezultatele căutării, a declarat un director al unei agenţii de publicitate, care a vorbit despre întâlnirea privată, cu condiţia anonimatului.

Inteligenţa artificială generativă, care poate produce răspunsuri originale cu o voce umană, ca răspuns la întrebări sau solicitări deschise, a captivat recent lumea.

Săptămâna trecută, Microsoft şi Google, parte a grupului Alphabet, au anunţat noi chatboturi AI generativi, la o zi distanţă de celălalt.

Acei roboţi, care nu au fost încă difuzaţi pe scară largă pentru utilizatori, vor putea sintetiza material pe web pentru interogări complexe de căutare.

Rezultatele de căutare timpurii şi conversaţiile cu Bing de la Microsoft şi chatbot-ul Google numit Bard au arătat că pot fi imprevizibile.

Valoarea de piaţă a Alphabet a scăzut cu 100 de miliarde de dolari în ziua în care a lansat un videoclip promoţional pentru Bard, care arăta că chatbot-ul împărtăşeşte informaţii inexacte.

Microsoft se aşteaptă ca răspunsurile mai umane ale chatbotului Bing AI vor genera mai mulţi utilizatori pentru funcţia de căutare şi, prin urmare, mai mulţi agenţi de publicitate.

Reclamele din chatbotul Bing se pot bucura, de asemenea, de mai multă importanţă pe pagină în comparaţie cu reclamele tradiţionale de căutare.

Microsoft testează deja reclame în versiunea sa iniţială a chatbotului Bing, care este disponibilă pentru un număr limitat de utilizatori, potrivit directorului de publicitate şi reclamelor văzute de Reuters în această săptămână.

Compania a spus că preia anunţuri tradiţionale de căutare, în care mărcile plătesc pentru ca site-urile sau produsele lor să apară în rezultatele căutării pentru cuvinte cheie legate de afacerea lor şi le inserează în răspunsurile generate de chatbot-ul Bing, a spus directorul publicitar.

Microsoft a refuzat să comenteze detaliile planurilor sale.

Microsoft planifică, de asemenea, un alt format de reclame în cadrul chatbotului, care va fi orientat către agenţii de publicitate din industrii specifice.

De exemplu, atunci când un utilizator întreabă noul Bing bazat pe inteligenţă artificială ”care sunt cele mai bune hoteluri din Mexic?”, ar putea apărea anunţuri despre hotel, potrivit directorului de publicitate.

Integrarea reclamelor în chatbotul Bing, care poate fi extins pentru a umple partea de sus a paginii de căutare, ar putea ajuta la asigurarea faptului că anunţurile nu sunt împinse mai jos în pagina de sub chatbot.

Omnicom, un grup de publicitate major care lucrează cu mărci precum AT&T şi Unilever, le-a spus clienţilor că anunţurile afişate în reţeaua de căutare ar putea genera venituri mai mici pe termen scurt, dacă chatboturile ocupă partea de sus a paginilor de căutare fără a include anunţuri, potrivit unei note adresate clienţilor săptămâna trecută, care a fost văzută de Reuters.

Noul Bing, care are o listă de aşteptare de milioane de oameni pentru acces, este o oportunitate potenţial profitabilă pentru Microsoft.

Compania a declarat în timpul unei prezentări pentru investitori şi presă de săptămâna trecută că fiecare punct procentual din cota de piaţă pe care o câştigă pe piaţa de publicitate în căutare ar putea aduce încă 2 miliarde de dolari din venituri din reclame.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
4 septembrie, 2024
APM Cluj anunță o oportunitate: finanțări de 100.000 EUR pentru antreprenori sociali
12 iunie, 2024
Salariul minim crește din 1 iulie
1 aprilie, 2024
Daniel Metz, antreprenorul care a renunțat la afaceri pentru a preda studenților: „În 20 de ani, România este peste Austria”
27 martie, 2024
Ministerul de Finanțe amână momentul în care se va aplica OUG privind microîntreprinderile legate
12 martie, 2024
Miruna Dragoman, PwC România: ”Ordonanța trenuleț” a adus majorări substanțiale ale amenzilor

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj inaugurează zborurile directe Cluj–Istanbul operate de Pegasus Airlines. Noua rută ...

Aeroportul Internațional Cluj inaugurează zborurile directe Cluj–Istanbul operate de Pegasus Airlines

Alegerea unui cărucior potrivit pentru copilul tău este una dintre cele mai importante decizii cu ...

Cum contribuie un cărucior 3 în 1 la confortul și siguranța copilului tău

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, Consiliul Județean Cluj și compania aeriană TAROM au sărbătorit astăzi, ...

VIDEO Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj sărbătorește pasagerul cu numărul 1 milion în anul 2025

IMM România a fost recompensată la Palatul Cotroceni de Președintele interimar al României, Ilie Gavril ...

Ordinul „Meritul Industrial și Comercial”, în grad de Cavaler,acordat IMM Romania

Primarul comunei Baciu, Balázs János, a anunțat cât vor mai dura lucrările prevăzute în localitate ...

Cât mai durează proiectele Companiei de Apă în Baciu

Primarul comunei Baciu, Balázs János, a anunțat că a fost depusă documentația pe Programul Național ...

Când ar putea ajunge gazul în satele Suceagu, Rădaia și Mera

Transformarea băii într-un spațiu plin de personalitate și stil începe cu alegerea paletei de culori ...

Combinații de culori pentru o baie cu personalitate

Prim-vicepreședintele IMM România, Augustin Feneșan, a declarat în emisiunea Antreprenoriada moderată de Raul Chiș că ...

Augustin Feneșan: România, pregătiri discrete în caz de război
Success message!
Warning message!
Error message!