Wizz Air anunţă lansarea unui nou serviciu pentru clienţii săi denumit Fare Lock, ce va permite pasagerilor să “blocheze” preţul şi pachetul de servicii pentru zborul selectat, pentru 48 de ore.
Fare Lock este disponibil pentru rezervările realizate cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării sau cu data primului zbor în cazul unui zbor dus-întors.
Fare Lock este disponibil pe wizzair.com și poate fi utilizat pentru rezervări de zbor de dus/sau zbor de întoarcere şi pentru mai mulți pasageri. Zborurile selectate, precum și numele sau numărul de pasageri nu pot fi modificate în raport cu tariful garantat după plata Fare Lock
Pentru a finaliza rezervarea la prețul garantat de Fare Lock, clienții WIZZ vor trebui să plătească întreaga sumă a tarifului cu cardul sau folosind creditul din contul MyWIZZ, în termen de 48 de ore, prin accesarea paginii My Bookings
Dacă rezervarea nu a fost finalizată în 48 de ore de la utilizarea serviciului Fare Lock tariful rezervat va fi anulat automat.