Peditel 1791 a ajuns supra aglomerat, mai ceva ca in camera de garda, iar acum are nevoie de a doua linie de garda concomitenta, dupa ce a depasit lunar peste 4000 apeluri. Pentru cine nu stie, Peditel 1791 este singurul serviciu de consultanţă medicală prin telefon pentru copii, un proiect al Spitalului de Urgență pentru Copii Cluj.
Cristina Grigore, director executiv la Fundatia Părinți din România a informat ca Peditel 1791 s-a inscris pe Bursa Binelui- platforma BCR de donatii prin card, necomisionate.
„Ajuta-ne sa afle cat mai multi de Campania de srangere de fonnduri pentru Peditel 1791 desfasurata pe Bursa Binelui. Campania pe Bursa Binelui dureaza pana in 15 februarie 2017. Atasez si un scurt raport, poate este de interes.
Aici este link-ul de la Bursa Binelui. Daca vom fi in primii 3 (momentan suntem pe locul 4) ( vom primi de la BCR 5000 de euro.
https://www.bursabinelui.ro/Bu rsaBinelui/Proiecte/Peditel-17 91-Sfat-medical-pediatric-prin -telefon-non-stop
„30% dintre parintii care ne apeleaza sunt din zona rurala, Romania profunda, cum eufemistic este prezentat satul romanesc, ajutam oameni care sunt analfabeti functionali, care ne spun ca ”va sun de acasa”, carora le spunem pe litere poduse farmaceutice sau oameni care folosesc leacuti babesti, care pun copilului real, viata in pericol. Cu amaraciune ne gandim ca poate, daca mama tanara din Gorj suna la Peditel 171, poate reuseam sa salvam bebbelusul tratat babeste cu sare fierbinte…. Dar nu auzise de noi.
Ni se recomanda tot mai insistent 🙂 sa-l facem un serviciu contra cost. Pentru noi, Fundatia Parinti din Romania este si va ramane un serviciu comunitar, nedicriminatoriu, cu acces gratuit la sfatul medical (apelul este cu tarif normal) pentru orice parinte din Romania…. chiar daca va trebui sa mergem pe jos pana la capatul Pamantului sa asiguram finantarea lui”, declara Cristina Grigore, Director Executiv Fundația Părinți din România.
Ce este PEDITEL
Serviciul PEDITEL 1791 este un serviciu dedicat părinților ce au nevoie de un sfat medical profesionist pentru sănătatea copiilor lor. Call centrul pediatric PEDITEL 1791 este apelabil prin formarea numărului scurt 1791, un număr cu tarif standard, fără suprataxă, la care răspunde un medic pediatru sau cu pregătire în medicină de urgență. Medicul PEDITEL 1791 este pregătit să vă răspundă la întrebările legate de sănătatea copilului dumneavoastră, non stop. Serviciul este o premieră în România. Proiectul a fost inițiat și implementat de Fundația Părinți din România, la Spitalul de Copii Cluj, sponsor fiind Fundația Vodafone România.
Cum este descris acest seviciu pe peditel.ro:
PEDITEL 1791 – sfat medical pediatric de urgență prin telefon, este un call center pediatric care oferă sfaturi medicale în regim de urgență, non–stop, fiind aprobat ca proiect pilot de către Ministerul Sănătății și implementat de către Fundația Părinți din România în Spitalul de Copii Cluj, secția UPU-Unitatea de Primiri Urgențe (str. Moților nr 68), prin proiectul „Zâmbet de Copil. Copilăria NU e la Spital”. Serviciul PEDITEL 1791 este un proiect sponsorizat de Fundația Vodafone România, prin programul Mobile For Good.
PEDITEL 1791 – sfat medical pediatric de urgență prin telefon se adresează oricărui părinte care dorește să obțină un sfat medical pentru afecțiuni fără risc vital pentru copilul său.
PEDITEL 1791 – sfat medical pediatric de urgență prin telefon funcționează non stop, 24/7, fiind deservit de un medic pediatru sau medic cu specializarea urgență.
PEDITEL 1791 – sfat medical pediatric de urgență prin telefon oferă prin medicul pediatru de gardă primele sfaturi medicale, până la prezentarea copilului pentru un consult medical.Durata unei consilieri telefonice este de maximum 10 minute. Pentru mai multe sfaturi despre prevenție și mijloace terapeutice indicate de către medici în diferite afecțiuni, poți consulta platforma online de educație și informare medicală www.peditel.ro la secțiunea Sfaturi medicale pediatrice.
Pentru a folosi serviciul PEDITEL apelați numărul scurt 1791 de pe telefonul dumneavoastră, din rețelele Vodafone, Orange, Telekom și Romtelecom. Numărul scurt 1791 NU este un număr cu suprataxă. Apelarea acestui număr se face la costul agreat de fiecare furnizor de servicii telecom cu abonatul său, prin contractul semnat. Pentru apelarea de pe cartelele PrePay aveți nevoie de credit, nu de minute în ofertă.