BMW a lansat în premieră pentru un mare producător vânzările de automobile direct de pe internet, în încercarea de a ajunge la cât mai mulţi clienţi prin costuri cât mai reduse, platforma online fiind rezervată pentru moment numai noii game de autoturisme electrice ”I”, scrie money.roPlatforma directă de vânzări online va fi prima din industrie. Marii producători auto au lăsat până acum astfel de tactici comerciale în seama dealerilor. Dacă va avea succes, strategia va reduce substanţial cheltuielile BMW, din moment ce vânzările pe internet generează mai puţin de jumătate din costul distribuţiei prin dealership-uri, potrivit unui expert al Universităţii Duisburg-Essen, din Germania. Astfel, automobilele vor fi cu până la 7% mai ieftine pe internet decât în showroom.BMW deschide miercuri la Londra primul showroom destinat sub-mărcii I. Modelele de serie vor fi lansate anul viitor. Compania a investit aproximativ 3 miliarde euro în dezvoltarea automobilului cu baterii i3 şi supermaşinii hibrid i8, care se poate alimenta la priză.
PREMIERĂ: BMW introduce vânzările online
ULTIMELE ȘTIRI