• Acasă
  • /
  • Comunitate
  • /
  • Premieră locală: O firmă clujeană aduce pe piața noastră serviciile business de la Google

Premieră locală: O firmă clujeană aduce pe piața noastră serviciile business de la Google

Publicat: 20 iulie, 2012 12:05

Actualizat: 23 martie, 2022 06:49

24Cloud, divizie a companiei clujene KL SOFTWARE, a adus în premieră pe piaţa transilvaneană soluţiile pentru companii oferite de gigantul american Google: Google Apps for Business. De asemenea, compania clujeană oferă consultanţă, implementare, training şi servicii de întreţinere pentru toate companiile care optează pentru noile servicii Google.Google Apps for Business sunt o suită de aplicaţii disponibile oricând, de oriunde, care cresc productivitatea angajaţilor şi usurează lucrul colaborativ. Soluţiile oferite în premieră de firma clujeană gestionează email-urile, întâlnirile, şedinţele, documentele şi uşurează astfel comunicarea şi colaborarea echipelor.“Oricând este vorba de e-mail-uri, meeting-uri, documente, totul este colaborativ şi accesibil imediat şi de oriunde, indiferent de dispozitiv. Aş putea să fiu într-o întâlnire şi să-i dau OK-ul unui coleg pe un draft de contract direct de pe telefon. Aş putea să fac o poza unei chitanşe, iar contabila mea ar avea acces la ea în câteva secunde. Chiar şi atunci când cineva mă invită la o şedinţă, sunt automat notificat printr-un SMS pe telefon”, a declarat Emil Şteţco, directorul diviziei 24Cloud.Soluţiile în cloud sunt mai ieftine decât cele oferite de o infrastructură IT clasică. Angajaţii care au acces la astfel de soluţii le folosesc cu mai mare usurinţă, colaborează mai uşor între ei şi sunt mai productivi. Prin urmare, companiile care utilizează soluţii în cloud sunt mai eficiente şi au cheltuieli mai mici decât cele care aleg să folosească în continuare soluţiile IT clasice.”Migrarea infrastructurii de comunicare şi colaborare aduce reduceri de costuri de până la 70%. Acestea sunt reduceri concrete legate de mentenanţa infrastructurii IT şi eliminarea majorităşii costurilor cu licenţe software, Microsoft Office sau licenţe pentru sistemele de operare”, a declarat Şteţco.4 milioane de companii la nivel mondial utilizau platforma Google Apps for Business în toamna anului 2011, conform datelor publicate de compania americană Google. În acelasi timp, 4.000 de noi companii din lume adoptă zilnic noile servicii. Printre corporaţiile care folosesc deja Google Apps for Business se numară Jaguar Land Rover, KLM, Roche şi National Geographic.24Cloud, divizia de servicii cloud a KL SOFTWARE, Resseler Autorizat Google Apps for Business, comercializează soluţiile Google pe baza de abonament lunar sau anual şi oferă training, consultanţă şi întreţinere pentru toţi clienţii săi.“Google este compania cu cea mai mare experienţă în Cloud Computing, cea mai bună infrastructură Cloud şi cel mai bun istoric referitor la stabilitatea şi securitatea platformelor Cloud. Stabilitatea Google Apps for Business este garantată la 99.9998%, iar certificările ISO 27001, SSAE 16 / ISAE 3402 / SAS 70 si FISMA arată seriozitatea şi deschiderea cu care Google abordează asigurarea securităţii datelor pe platforma Google Apps for Business”, a precizat Şteţco.Tehnologiile Google Apps for Business sunt: Mail, Drive, Calendar, Groups, Sites.
Printre avantajele utilizării acestor servicii, se numără:
● centralizarea tuturor documentelor şi întâlnirilor companiei în cloud
● restricţionarea accesului la documente pe diferite nivele de acces
● lucrul colaborativ cu documentele companiei
● acces la istoricul modificărilor asupra documentelor
● acces securizat la documente, email, calendar, întâlniri de oriunde şi de pe orice dispozitiv (calculator, laptop, tabletă sau telefon).

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
30 septembrie, 2024
Dr. Delia Nicoară, IOCN: „E nevoie de abordări individualizate în prevenirea cancerului”
30 septembrie, 2024
La ce întrebări răspunde Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român
30 septembrie, 2024
Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” contribuie la Rețeaua Europeană a Centrelor Comprehensive de Cancer
30 septembrie, 2024
Până în anul 2050, numărul de cazuri noi de cancer va crește cu 77 la sută
30 septembrie, 2024
Institutul Oncologic din Cluj, partea a unei rețele de expertiză europeană de luptă împotriva cancerului

D.G.R.F.P. Cluj-Napoca reamintește persoanelor fizice că în anul 2024, termenul limită de depunere a formularului ...

30 septembrie 2024 – termen limită de depunere a formularului 216 și de plată, pentru impozitul special pe bunurile imobile de valoare mare

Institutul Oncologic din Cluj pune umărul la întărirea rețelelor europene de expertiză oncologică pentru viitorul ...

Dr. Delia Nicoară, IOCN: „E nevoie de abordări individualizate în prevenirea cancerului”

Registrului Auto Român le transmite șoferilor că de acum pot accesa informații tehnice via Chatbotul ...

La ce întrebări răspunde Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român

Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” (IOCN) contribuie la Rețeaua Europeană a Centrelor Comprehensive de ...

Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” contribuie la Rețeaua Europeană a Centrelor Comprehensive de Cancer

Până în anul 2050, numărul de cazuri noi de cancer va crește cu 77 la ...

Până în anul 2050, numărul de cazuri noi de cancer va crește cu 77 la sută

Institutul Oncologic din Cluj este parte a unei rețele de expertiză europene de luptă împotriva ...

Institutul Oncologic din Cluj, partea a unei rețele de expertiză europeană de luptă împotriva cancerului

Dr. Delia Nicoară a reprezentat Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuță” din Cluj-Napoca (IOCN) la ...

Dr. Nicoară, IOCN, a vorbit la Bruxelles despre traseul pacientului și importanța rețelelor oncologice

Gătitul este o artă, iar perfecționarea gustului și a texturii alimentelor este una dintre cele ...

Cum să obții cea mai bună variantă a preparatelor culinare
Success message!
Warning message!
Error message!