• Acasă
  • /
  • Comunitate
  • /
  • Primăria Cluj emite documente de urbanism în format electronic

Primăria Cluj emite documente de urbanism în format electronic

Publicat: 5 aprilie, 2017 07:07
Actualizat: 23 martie, 2022 05:11

Primăria Cluj-Napoca oferă cetățenilor municipiului posibilitatea de a solicita emiterea în format electronic, prin intermediul platformei edirect.e-guvernare.ro, a următoarelor documente: certificate de urbanism (și prelungirea acestora), prelungirea autorizaţiilor de construire/desfiinţare, avize/acorduri. De asemenea, cetățenii municipiului pot comunica online începerea execuției lucrărilor, tot prin intermediul platformei menționate mai sus.

Pentru acest lucru, este necesară parcurgerea următorilor pași:

Pasul 1. Se accesează platforma  https://edirect.e-guvernare.ro

Pasul 2. Crearea contului 

Se merge la secțiunea CONT NOU-Cont persoană fizică-se completează rubricile din secțiune cu datele personale; se alege un nume de utilizator și o parolă. Confirmarea creării contului se primește pe adresa de email indicată de către solicitant. Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.

Pasul 3. Intrare in sistem – CONECTARE

Se merge la Secțiunea CONECTARE

La Secțiunea Autentificaţi-vă cu, se selectează eDirect

La Secțiunea Selectare tip cont, se bifează Cont personal

Se completează numele de utilizator și parola, se bifează Secțiunea Nu sunt robot.

Pasul 4. Depunerea documentațiilor 

Se accesează Creează solicitare. La secțiunea Localitate se selectează Cluj-Napoca. La secțiunea Procedură se găsesc informații legate de documentația care trebuie depusă pentru eliberarea fiecărui tip de document, iar la secțiunea Acțiune se poate încărca documentația respectivă.  Unde acest lucru se impune, documentaţia ataşată trebuie să fie semnată electronic.

După încărcarea documentației, dacă este cazul, pot fi transmise Observaţii în rubrica dedicată. Apoi se apasă butonul Lansează solicitare şi astfel documentația a fost depusă. Apare imediat o notificare:  „Solicitarea cu nr.PISEG # ….     împreună cu documentele depuse a fost înregistrată cu succes.”

Pasul 5. Preluarea documentației

După descărcarea documentelor de către Serviciul de specialitate şi înregistrarea solicitării în Sistemul Intern de management al documentelor (INFOCET), se primeşte de către cetăţean prin email un mesaj prin care i se comunică atât numărul de înregistrare generat de către platforma edirect.e-guvernare.ro (numărul PISEG), cât și numărul de înregistrare intern, generat de către Sistemul intern al Primăriei de management al documentelor (INFOCET).

Pasul 6. Stadiul soluționării cererii poate fi urmărit atât pe platforma edirect.e-guvernare.ro la secțiunea Solicitările mele (folosind numărul PISEG) cât și pe site-ul Primăriei, folosind numărul de înregistrare intern primit (numărul din INFOCET) la Rubrica Servicii online /Registratura.

Pasul 7. După soluţionarea solicitării şi urcarea documentelor de către Serviciul de Specialitate pe platforma edirect.e-guvernare.ro, cetăţeanul primeşte prin email un mesaj prin care este înștiințat că solicitarea i-a fost soluționată. Documentul final poate fi descărcat de pe platformă. 

Primăria municipiului Cluj-Napoca oferă totodată cetăţenilor posibilitatea de a achita online taxele de urbanism, pe site-ul Primăriei www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Plăţi online. 

„Acesta este un nou pas în digitalizarea activităţii Primăriei Cluj-Napoca. Dorim să fim prima Primărie din țară care pune la dispoziția cetățenilor municipiului mijloace moderne de emitere a documentelor administrative, economisindu-se astfel timp pentru cetăţeni în relația cu administrația publică locală.”, a declarat Primarul Emil Boc.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
21 decembrie, 2024
Aeroportul Internațional Cluj, primul din România care are autobuz electric pentru pasageri
19 decembrie, 2024
România, cele mai multe morți în cele mai multe paturi de spital
19 decembrie, 2024
Baciu, comuna cât un orășel: ce planuri are primăria pentru a-l dezvolta
26 noiembrie, 2024
Chirurgul Patriciu Achimaș îi îndeamnă pe români să o voteze pe Elena Lasconi în turul doi
19 noiembrie, 2024
Deputatul Achimaș-Cadariu votează candidați cu pregătirea făcută „la o școală cât de cât acceptabilă, nu pe genunchi și nu pe înserat”

Sterică Fudulea de la IMM ROMÂNIA a fost ales Președinte al Consiliului Economic și Social. ...

Sterică Fudulea de la IMM ROMÂNIA, ales președinte al Consiliului Economic și Social

Începând din 15 ianuarie 2025, compania aeriană AnimaWings va conecta orașul Cluj-Napoca cu capitala României, ...

AnimaWings dă start zborurilor directe Bucureşti – Cluj şi retur începând cu 15 ianuarie 2025

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj şi compania aeriană LOT Polish Airlines întâmpină Noul An cu ...

Aeroportul Internaţional Cluj şi LOT Polish Airlines anunţă creşteri de frecvenţe pentru zborurile spre Varşovia

Tot mai mulți români din marile orașe se laudă că în România se trăiește mai ...

În România se trăiește mai bine decât în diaspora? Ce răspunde economistul Dan Mureșan

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj și WIZZ AIR au anunțat o nouă rută internațională din ...

Aeroportul Internațional Cluj anunță o rută nouă spre Castellón din vara lui 2025

În viața cotidiană, situațiile financiare neprevăzute pot apărea când te aștepți mai puțin. Îți faci ...

Cum să folosești eficient IFN-ul ca rezervă de bani până la următorul salariu

Dan Sicobean, consultant fonduri guvernamentale & europene și membru al Asociației Patronilor și Meseriașilor Cluj ...

Dan Sicobean, consultant fonduri: La ce să te aștepți dacă vrei să-ți finanțezi afacerea în 2025

Dan Mureșan, vicepreședintele IMM România, a avut o reacție dură la Ordonanța trenuleț, scoasă din ...

Dan Mureșan, vicepreședinte IMM România, reacție dură la Ordonanța trenuleț: Greva fiscală ar fi justificată
Success message!
Warning message!
Error message!