Primăria de cartier pentru clujenii din Gheorgheni

Publicat: 17 februarie, 2012 12:29

Actualizat: 23 martie, 2022 07:09

Primăria Cluj-Napoca inaugurează vineri, 17 februarie, un nou sediu, în cartierul Gheorgheni. În cea de-a şaptea Primărie de cartier, de pe strada Băişoara nr.4 A, funcţionează atât un Centru de Informare pentru Cetăţeni, cât şi un birou al Poliţiei Locale.În Centrul de Informare pentru Cetăţeni îşi vor desfăşura activitatea două persoane, una va răspunde întrebărilor clujenilor de la Biroul de Relaţii Publice, iar cealaltă persoană va deservi caseria Primăriei de Cartier. În Gheorgheni se vor putea încasa toate taxele şi impozitele care se încasează în prezent la Primăria de pe str. Moţilor, respectiv impozite pentru terenuri sau autoturisme, chirii, rate (pentru contracte de vanzare cumpărare apartamente), amenzi, taxa pentru buletin şi alte taxe care fac venit la bugetul local.Programul de lucru pentru biroul de relaţii cu publicul va fi de luni până miercuri de la 8 – 16, joi 8 – 17:30 iar vineri de la 8 – 14:30. Taxele şi impozitele se vor putea încasa luni, marţi, miercuri şi vineri între orele 8:30 – 16:30 iar joia între orele 8:30 – 18:30. Asemeni Primăriilor de cartier din Zorilor, Mănăştur, Mărăşti şi Grigorescu, în primele trei luni ale anului, din ianuarie până în luna martie va funcţiona şi un birou de parcări, unde cetăţenii îţi vor putea plăti abonamentele de parcare, reînoi sau solicita noi abonamente pentru locurile de parcare din cartier.Poliţia Locală din Gheorgheni va avea 10 poliţişti, din care un şef de birou, 6 poliţişti locali de la Ordine publică şi câte un inspector de specialitate de la serviciile Control urbanism, Protecţia mediului şi Inspecţie comercială. Până când postul de Şef birou va fi scos la concurs, acesta va fi ocupat de către Loredana Rus de la Serviciul de Protecţia mediului.Cetăţenii îşi vor putea depune sesizările la poliţia locală din Gheorgheni de luni până vineri de la 8:00 – 16:00. Permanenţa va fi asigurată 24 de ore din 24, când cetăţenii vor avea la dispoziţie un număr de telefon la care vor putea face sesizări.Investiţie de 300.000 de leiImobilul aflat iniţial în proprietatea Statului Român a fost trecut în administrarea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca în baza HCL nr.224 din 14 iunie 2011. Sediul Primăriei de Cartier din Gheorgheni are o suprafaţă totală de 101 mp, din care 39 mp revin Centrului de informare pentru cetăţeni, iar restul de 62 mp Secţiei 3 din cadrul Poliţiei Locale. CIC-ul va cuprinde o sală cu trei ghişee, un hol de aşteptare pentru cetăţenii care solicită serviciile primăriei şi un grup sanitar, iar sediul Secţiei 3 va cuprinde o încăpere pentru birouri şi un grup sanitar.Având în vedere că acest imobil nu a fost utilizat o perioada lungă de timp şi starea lui avansată de degradare din punct de vedere tehnic, au fost necesare lucrări de subzidire a fundaţiei pe latura de sud, de reparaţii curente precum: tencuieli, zugrăveli, pardoseli, schimbarea tâmplăriei, reparaţii la şarpantă şi învelitoare, reparaţii la instalaţia de apă şi canalizare, instalaţiile electrice şi de încălzire.Valoarea lucrărilor de reparaţii s-au ridicat la suma de 291.550 lei, fără TVA.Mai există Primării de cartier în Zorilor, Mănăştur, Mărăşti, Grigorescu, Iris şi Someşeni.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
10 martie, 2025
Stadiul lucrărilor la noua creșă care se construiește în Baciu
5 martie, 2025
Loc de joacă modern în satul Suceagu
21 decembrie, 2024
Aeroportul Internațional Cluj, primul din România care are autobuz electric pentru pasageri
19 decembrie, 2024
România, cele mai multe morți în cele mai multe paturi de spital
19 decembrie, 2024
Baciu, comuna cât un orășel: ce planuri are primăria pentru a-l dezvolta

Transformarea băii într-un spațiu plin de personalitate și stil începe cu alegerea paletei de culori ...

Combinații de culori pentru o baie cu personalitate

Prim-vicepreședintele IMM România, Augustin Feneșan, a declarat în emisiunea Antreprenoriada moderată de Raul Chiș că ...

Augustin Feneșan: România, pregătiri discrete în caz de război

Un proiect de ordin ANPC aflat în dezbatere publică prevede pentru comercianți obligația de a ...

ANPC vrea etichete cu prețul de achiziție și prețul final! Augustin Feneșan: „O invenție pur românească”

Într-o lume a afacerilor ultra-dinamice, unde informația este putere, ListaFirme.ro face un salt uriaș în ...

Descoperă revoluționarul asistent AIA pe ListaFirme.ro (A)

Apare un control total al statului asupra activității economice a contribuabilului, spune vicepreședintele IMM România ...

Ești patron? ANAF va ști totul despre finanțele tale datorită raportărilor SAF-T

ANAF a început să verifice sumele de bani transferate între rude și anunță că vor ...

ANAF verifica banii care sunt transferați între rude – ce urmărește?

Vicepreședintele IMM România, Dan Mureșan, apreciază că cutremurul geopolitic global va afecta și România. „Puneți-vă ...

Puneți-vă centurile: Cutremurul geopolitic global va afecta și România

Primarul comunei Baciu, Balázs János, a prezentat stadiul lucrărilor la noua creșă care se construiește ...

Stadiul lucrărilor la noua creșă care se construiește în Baciu
Success message!
Warning message!
Error message!