Primăria Clujului vrea să unească PASAJELE de la GARĂ printr-un tunel de 96 de metri, care ar urma să coste peste un milion de euro. Ar fi momentul unor investiții de proporții și în pasajele existente, extrem de insalubre, dar și luarea unor măsuri pentru creșterea gradului de siguranță a celor care le folosesc. Sinistrul pasaj al garii din Cluj Sinistrul pasaj al garii din ClujProiectul va fi suspus dezaterii și aprobării în ședința Consiliului Local de miercuri. În referatul proiectului, care explică necesitatea investiției, se arată că zona gării este extrem de aglomerată atât rutier (se află pe culoarul de tranzit Zalau-Bistrita) cât și pietonal (din cauza gării și a autogării).Ba mai mult, în zonă au stație toate mijloacele de transport în comun care asigura transportul pasagerilor de la gara spre toate cartierele si obiectivele din oraș.Legătura între cele două pasaje va fi realizata pe sub trotuarul si parcarea din fata statiei CFR, respectiv statia de lung parcurs din gara mare, printr-un pasaj pietonal subteran care va uni cele doua accese situate fata in fata – accesul vestic al pasajului de pe strada Horea, situat pe trotuarul din fata garii, si accesul estic al pasajului pietonal din Piata Garii spre Gara Mare.Primaria doreste sa contribuie astfel la fluidizarea circulatiei piteonale si sportirea sigurantei pietonilor.In prezent, cele doua pasaje funtioneaza separate, iar legatura dintre ele se face la suprafata pe trotuarul din fata garii sau pe spatiul refugiului de tramvai din fata garii mari.”Pietonii datorita iesirii din subteran au tendita de a traversa strada Caii Ferate prin locuri nepermise, punand siguranta lor dar si a soferilor in pericol si ingreunand traficul auto”, se arata in proiect.Din aceste cauze, se impune legarea subterana a celor doua pasaje printr-un tunel pietonal pe sub trotuarul din fata garii mari – statia de lung parcurs.Ca finisaje, primaria mentioneaza montarea unui tavan fals si a unor placi ceramice. Peretii ar urma sa fie finisati cu placi care vor imita lambriul de lemn similar cu mascarea peretilot de la pasajul piata garii.Lungimea totala a pasajului va fi de 96 de m, inaltimea utila de 2,75 m si latimea de 7,9 m. Durata de realizare ar fi 10 luni, iar valoarea toala aproximativ 5,2 milioane de lei, adica aproape 1,2 milioane de euro.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.