• Acasă
  • /
  • Lifestyle
  • /
  • Reclame inspirate de filme, sport și sex: devoratorii de publicitate revin la Casa TIFF

Reclame inspirate de filme, sport și sex: devoratorii de publicitate revin la Casa TIFF

Publicat: 22 iulie, 2013 11:07

Actualizat: 23 martie, 2022 06:13

Clujenii pasionați de publicitate vor avea parte de patru ore de proiecție a celor mai bune reclame în cadrul unei noi ediții a „Nopții devoratorilor de publicitate”, care va avea loc la Casa TIFF în 25 iulie, de la ora 22.Clipurile vor fi împărțite în patru categorii: Inspired by Film (inspirate de film), Sexy Ads (reclame senzuale), Social Awareness (conștientizare socială) și Inspired by Sports (inspirate din lumea sportului).Evenimentul face parte dintr-o serie de proiecții dedicate fanilor publicității care au demarat în 15 mai. „Noaptea devoratorilor de publicitate” este un spectacol care arată valoarea intrinsecă a publicității, dincolo de produsele pe care aceasta le promovează; evenimentul se concentrează asupra artei de a transmite un mesaj convingător, care poate fascina și chiar seduce grupuri mari de oameni. De-a lungul timpului, publicitatea a arătat că poate crea replici care să devină parte a conversațiilor de zi cu zi, depășind bariere culturale, lingvistice sau etnice.„Putem vedea în publicitate un nou tip de cinema, în care esteticul și spiritul ludic merg mână în mână. Iar dacă suntem avizați în a descifra acest nou tip de limbaj pe care publicitatea îl propune, vom privi și reclamele pe care le vedem zi de zi cu alți ochi: vom fi mai informați, mai pregătiți pentru aceste mesaje pe care le zărim pretutindeni și, foarte posibil, mai greu de manipulat!”, spune Cristian Hordilă, manager TIFF Events.„Noaptea devoratorilor de publicitate” este un spectacol creat în 1981 de către Jean Marie Boursicot, deținătorul celei mai mari arhive de clipuri publicitate din lume – o performanță certificată de Cartea Recordurilor. În România, evenimentul a ajuns încă din 1995, prin evenimente al căror producător general este Dan Chișu și care au atras de fiecare dată sute de persoane interesate să descopere lumea publicității.
Începând din mai 2013, iubitorii acestui domeniu se întâlnesc constant la Casa TIFF, unde pot descoperi lumea publicității printr-o serie de evenimente organizate de TIFF Events. Prețul unui bilet pentru proiecțiile din 25 iulie este de 40 de lei.Producător general: Dan Chișu
Organizator: TIFF Events
Partener de promovare: Radio Guerilla.Casa TIFF este un spațiu flexibil și multicultural care își propune să promoveze educaţia cinematografică şi nevoia de exprimare prin artă, cultivând şi dezvoltând pasiunea pentru film, fotografie, teatru – artele vizuale în general, în rândul clujenilor. Situată pe Strada Universităţii nr. 6, Casa TIFF a fost inaugurată în luna iunie 2012, cu ocazia celei de-a 11-a ediții a Festivalului Internațional de Film „Transilvania”, și are ca motto Inspiring Creativity.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
5 februarie, 2025
Tendințe în accesorii: Statement sau discret? Ce se poartă în acest sezon
5 decembrie, 2024
Trei decenii cu Rialda la Cluj
10 octombrie, 2024
Soluția ideală pentru confort în casa ta. Ce trebuie să știi despre eficiența unui calorifer electric
10 octombrie, 2024
TOP 7 aspecte pe care nu trebuie să le omiți atunci când vrei să cumperi o centrală termică
25 septembrie, 2024
Cum să obții cea mai bună variantă a preparatelor culinare

Investiții Imobiliare 2025. CEO Blitz, Cătălin Priscorniță, face radiografia pieței imobiliare 2025 într-un podcast găzduit ...

Investiții imobiliare 2025 – CEO Blitz, Cătălin Priscorniță, îți spune cu cât mai cresc prețurile la Cluj

Accesoriile sunt detalii esențiale care pot transforma orice ținută, oferindu-ți ocazia să îți exprimi personalitatea ...

Tendințe în accesorii: Statement sau discret? Ce se poartă în acest sezon

Augustin Fenesan de la IMM România analizează creșterea PIB-ului României pe cap de locuitor, evidențiind ...

PIB-ul pe cap de locuitor, umflat artificial în România: nu trăiesc atât de bine românii

Prim vicepreședintele IMM România, Augustin Feneșan, a vorbit în emisiunea Antreprenoriada despre intenția noului ministru ...

Augustin Feneșan de la IMM România, analiza momentului despre limitarea plăților cash

Sterică Fudulea de la IMM ROMÂNIA a fost ales Președinte al Consiliului Economic și Social. ...

Sterică Fudulea de la IMM ROMÂNIA, ales președinte al Consiliului Economic și Social

Începând din 15 ianuarie 2025, compania aeriană AnimaWings va conecta orașul Cluj-Napoca cu capitala României, ...

AnimaWings dă start zborurilor directe Bucureşti – Cluj şi retur începând cu 15 ianuarie 2025

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj şi compania aeriană LOT Polish Airlines întâmpină Noul An cu ...

Aeroportul Internaţional Cluj şi LOT Polish Airlines anunţă creşteri de frecvenţe pentru zborurile spre Varşovia

Tot mai mulți români din marile orașe se laudă că în România se trăiește mai ...

În România se trăiește mai bine decât în diaspora? Ce răspunde economistul Dan Mureșan
Success message!
Warning message!
Error message!