Managementul marketingul contemporan s-a impus drept un concept de conducere a unei organizatii care implica atat o stare noua de spirit in procesul managerial, cat si un set de activitati cu un continut concret si distinct, de natura sa asigure un plus de viziune anticipativa asupra pietei, mai multa eficienta in raporturile cu clientii, furnizorii si angajatii dar si un important pas inainte in directia unei mai bune functionari a organizatiei.Mai multe despre tehnicile si metodele marketing-ului contemporan puteti afla participand la seminarul “Managementul Marketing-ului Contemporan”, ce va avea loc la Cluj Napoca, in zilele de 29-30 noiembrie 2013, in cadrul Facultatii de Business (str. Horea, nr. 7).Seminarul este organizat de catre Griffiths School of Management, Solutii Avansate SRL si Talpos & Partners SRL, in parteneriat cu Asociatia pentru Educatie Informala, avandu-l ca speaker pe domnul Sebastian Vaduva – decan al Griffiths School of Management.Detalii despre eveniment se pot gasi AICI iar inscrieri puteti face completand formularul online de AICI.
Seminar interactiv la Cluj: Managementul marketingul contemporan
ULTIMELE ȘTIRI