Toată conducerea Consiliului Județean – Horea Uioreanu, președinte, Ioan Oleleu și Vakar Istvan – vicepreședinți, dar și șeful Aeroportului Cluj, David Ciceo, precum și un antreprenor clujean, Gabriel Davidescu (UTI) au pozat în timp ce tăiau panglica la inaugurarea unui sens giratoriu aflat în vecinătatea Aeroportului din Cluj. Giratoriu la aeroport FOTO: Facebook, Ioan OleleuNoul sens giratoriu a costat nu mai puțin de 450.000 de euro, fiind construit de UTI în 6 luni. Giratoriul facilitează accesul în parcarea Aeroportului Internațional „Avram Iancu” Cluj-Napoca. Noul sens giratoriu de la Aeroportul Cluj„Această dotare este realizată la toate standarele de către firme specializate, cele mai bune în domeniu”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, Horea Uioreanu.Lucrările au constat în construcția unui sens giratoriu, dar și instalarea unui sistem performant de management al parcării. Lucrările au fost finalizate în șase lui, iar investiția a fost de 450.000 de euro, adică 15 miliarde de lei vechi.„Sunt 4 fluxuri de intrare și ieșire din Aeroport. Este dat în folosință acest sens giratoriu, dar și noile porți de acces în parcare. Au fost montate și automate de plată, care permit plata pe cash și pe carduri bancare”, a spus directorul aeroportului, David Ciceo.Sensul giratoriu a fost realizat prin efectuarea unor lucrări de infrastructură și modificarea traseelor de distribuție a energiei electrice, termice și de telecomunicații, dar și a liniilor de contact ale CTP (fostul RATUC), fără a perturba activitatea aeroportului. Tăierea pangliciiNoua soluție de management a parcării este de ultimă generație și are o gamă largă de aplicații permise:-diversificarea mijloacelor de plată prin introducerea plății cu card bancar cu card bancar la caserie și în curând, la automatele de plată nou instalate (câte unul la ieșirea din cele două terminale aeroportuare)
-optimizarea serviciilor și controlul permanent al parametrilor de funcționare prin implementarea unui modul statistic care furnizeazădate în timp real privind funcționarea sistemului, gradul de umplere a parcării și date referitoare la traffic
-personalizarea tarifelor în funcție de amplasament și categoria de client vizată: posesori de abonamente, pentru clienții care doresc servicii de parcare pe termen lung.„Există 500 de locuri de parcare până în prezent. Partea grea la acest proiect nu se vede și constă în modificarea traseelor de energie electrică și alte lucrări de infrastructură”, a completat direcotrul firmei constructoare UTI, Gabriel Davidescu
Sistemul de acces
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.