• Acasă
  • /
  • Comunitate
  • /
  • STUDIU. 1 din 2 tineri ar pleca din ţară şi 79 la sută dintre adolescenţi intră zilnic pe internet

STUDIU. 1 din 2 tineri ar pleca din ţară şi 79 la sută dintre adolescenţi intră zilnic pe internet

Publicat: 23 februarie, 2012 11:10

Actualizat: 23 martie, 2022 07:08

1 din 2 tineri ar pleca din ţară şi 79 la sută dintre adolescenţi intră zilnic pe internet, potrivit stzudiului „Tânărul în Romania. Profil urban de marketing – un raport de cercetare despre segmentul de 14-21 ani din România”, care a fost realizat de Brennan Research & Consultants și Quantix Marketing Consulting sub umbrela SMARK Research și adresat comunității profesioniștilor de marketing din România.Câteva informații punctuale din raport:

  • 79% dintre adolescenți intră zilnic pe internet
  • 1 din 4 ținerii de 14 – 21 ani participă în acțiuni de voluntariat organizate de ONG-uri sau de branduri
  • dintre băuturi, cele carbogazoase au cea mai mare incidență de consum săptămânal, dar și cea mai mare concurență pentru gusturile tinerilor
  • 8% dintre tineri dețin o consolă de jocuri
  • băieții sunt mai predispuși decât fețele să își cumpere telefone tip smartphone
  • cea mai iubită echipă locală de fotbal este Steaua București, iar din străinătate, FC Barcelona
  • 5% dintre adolescenți dețin un telefon iPhone
  • mai mult de 50% din tineri au branduri favorite de îngrijire personale, cărora le sunt fideli
  • doar 1 din 10 adolescenți nu se implică în deciziile de achiziție din gopodarie
  • 1 din 2 tineri ar plecă din țara în eventualitatea unui câștig mai mare
  • religia nu este pe cale de dispariție pentru adolescenți, ajungând să le ofere o explicație credibilă despre lume și viață în general

Raportul este o cercetare reprezentativă pentru populația adolescentă de 14-21 ani din mediul urban, un set de informații relevante și specifice gândit să ghideze și să inspire marketerii în deciziile care se referă la segmentul tânăr, de la produse și servicii care li se adresează și până la programe care să le aducă beneficii atât lor, cât și companiilor care gestionează produse și mărci relevante acum sau în viitor tinerilor.Tânărul în România. Profil urban de marketing a fost realizat în 3 etape, în perioadă mai – noiembrie 2011, pe un eșantion de 900 de respondenți reprezentativi pentru populația de 14-21 ani din mediul urban. Etapă calitativă s-a desfășurat în intervalul mai – iulie 2011 și a fost precedată de fază pregătitoare (cercetare de birou, respectiv discuții cu echipă de proiect și oameni de marketing din diverse organizații). Tânărul în România. Profil urban de marketing este primul demers comercial al platformei de cercetare YOUTH MONITOR, o inițiativă a Brennan Research & Consultants și Quantix Marketing Consulting.„Acesta studiu a fost gândit ca prelungirea naturală a colaborării începute în 2009 pentru cercetarea Femeia ca target – ce e relevant acum. Ideea proiectului depre tineri a venit oarecum normal, iar criza economică ne-a ajutat să observăm că tinerii încep să aibă o putere din ce în ce mai mare în decizia de cumpărare, atât pentru sine, cât și pentru familiile lor față de alte segmente ale populației care și-au ajustat consumul în multe categorii.Ne dorim așadar să ajutăm brandurile să treacă de la abordarea în care acest segment era doar unul dintre cele incluse în strategia de marketing la crearea unui mindset care să le facă să aibă atitudinea tinerească pe care și-o doresc, pentru a putea vorbi pe limbă generației click, play, like, share.”, a declarat Adriana Lungu, business developer SMARK.

ULTIMELE ȘTIRI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
DIN ACEEAȘI CATEGORIE
17 iunie, 2024
Chirurgul Patriciu Achimaș-Cadariu, distins cu Ordinul „Meritul Sanitar” în grad de Cavaler
12 iunie, 2024
Șeful stafului de campanie a lui Sabin Sărmaș, replică pentru Emil Boc: „Te plimbai cu tancul sovietic prin oraș, noi te-am pus în genunchi cu praștiile”
11 iunie, 2024
Emil Boc, după alegeri: A fost cea mai agresivă campanie împotriva mea de când sunt primar
10 iunie, 2024
Mircea Moroșan reales primar în Huedin
10 iunie, 2024
Cristian Matei aproape de un nou mandat de primar la Turda, Ciprian Rigman îi suflă-n ceafă

Chirurgul și deputatul clujean Patriciu Achimaș-Cadariu a primit Ordinul „Meritul Sanitar” în grad de Cavaler ...

Chirurgul Patriciu Achimaș-Cadariu, distins cu Ordinul „Meritul Sanitar” în grad de Cavaler

Opoziția divizată și alegerile într-un singur tur l-au ajutat pe Emil Boc să-și adjudece al ...

OPOZIȚIA DIVIZATĂ și alegerile într-un singur tur l-au ajutat pe Emil Boc să-și adjudece al șaselea mandat la Primăria Cluj

MDM Group a informat că începând cu 1 iulie 2024 salariul de bază minim brut ...

Salariul minim crește din 1 iulie
Șeful stafului de campanie a lui Sabin Sărmaș, replică pentru Emil Boc: „Te plimbai cu tancul sovietic prin oraș, noi te-am pus în genunchi cu praștiile”

Reles primar a șasea oară, de data aceasta cu mai puțin de 50 la sută ...

Emil Boc, după alegeri: A fost cea mai agresivă campanie împotriva mea de când sunt primar

Grecia este una dintre cele mai frumoase țări din lume, iar insulele sale sunt cu ...

TOP șase cele mai frumoase insule grecești și cum să o alegi pe cea mai potrivită pentru tine

Soarele arde, temperaturile continuă să crească, iar singura ta dorință este aceea de a te ...

ÎNGHEȚATA – desertul indispensabil pe timp de vară. Cele mai populare tipuri

Un corp frumos și sănătos necesită multă muncă și eforturi alimentare pe o perioadă îndelungată ...

Top 3 obiceiuri motivante ale pasionaților de fitness
Success message!
Warning message!
Error message!