Harta de sesizări a municipiului Cluj-Napoca a fost împânzită de sesizări ale cetățenilor care s-au plâns că deșeurile lor nu au fost ridicate. Se întâmplă la o săptămână după ce serviciul de salubritate în Cluj-Napoca a fost preluat de Supercom, companie deținută de fostul senator PSD Ilie Ciuclea.
Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a prezentat pe Facebook, în urmă cu 6 zile, sutele de mașini din flota Supercom: ”Flotă nouă în totalitate pentru serviciul de colectare”. Acum, mulți clujeni se întreabă când vor trece aceste mașini și pe strada lor.
Clujenii au postat comentarii acide pe pagina lui Alin Tișe:
Lucia Pojar: ”Foarte faine mașinile, dar se ocupă și de ridicarea deșeurilor sau fac doar poze? In cartierul Someseni nu s-au ridicat nici deșeurile menajere, nici deșeurile reciclabile.”
Domokos Imre: ”Trebuie să treacă la acțiune,gunoaiele s-au adunat deja la punctele de colectare.”
Kolumbán Zoltán: ”Aceste masini transporta si deseuri sau sunt numai pt. pozat? Pacat ca nu pot atasa poze din cartierul Gheorgheni unde gunoiul da pe fara.”
Și pe pagina de sesizări a Primăriei apar comentarii critice:
Descriere: Buna ziua, Va scriu din partea companiei LA CASA de pe str. Luncii nr 19, Cluj-Napoca. Compania de salubritate nu s-a prezentat de mai multe zile la sediul firmei pentru ridicarea gunoiului, astfel ca acum sunt cantittati foarte mari adunate. Tin sa precizez ca am incheiat contractul online cu acestia, dar nu a fost validat pana acum. M-am prezentat inclusiv la unul dintre sediile lor pentru a face o solicitare de ridicare a gunoaielor dar nu s-a rezolvat problema. Am cerut si un contract tipizat, deoarece mi s-a spus ca pentru comntractele online timpul de solutionare este mai lung, dar nu aveau contracte tipizate la sediu. Va rog sa ne ajutati cu aceasta problema. Multumesc, o zi frumoasa!
Descriere: Str. Bathori Istvan si Ana Aslan…a 2-a saptamana in care deseurile selective nu au fost ridicate!!! In numele meu personal precum si ai acestei comunitati, va rog sa luati masuri!
Descriere: Buna ziua, In data de 25.01.23 am primit notificare de la firma Brantner, cu privire la incetarea ctr. de salubritate incepand din data de 27.01.23. Noi in data de 25.01.23 am efectuat procedura de contractare on line pe siteul Supercom SA dar din pacate nu am primit inca nici un raspuns din partea lor iar deseurile nu ne-au fost ridicate. La telefon am incercat de nenumarate ori sa iau legatura cu cei de la Supercom dar nu raspunde nimeni. Va rog sa-mi spuneti ce se intampla in acest caz, cu cine pot sa iau legatura pentru a rezolva problema. Cu stima, Andrada Ciupei
Descriere: De 3 sapt, noua compania nu mai lasa sacii aceia colorati pt adunarea selectiva a gunoiului. Se remunta la asta sun nlul contract? Dorim da adunam gunoiul selectiv, iar compania sa il preia responsabil.
Bună ziua, Marți, 31 ianuarie, operatorul de salubritate Supercom nu a ridicat fracția umedă de la Asociația de proprietari str. Paris nr.19-21, așa cum ar fi trebuit, potrivit calendarului oficial. În acest moment, gunoiul debordează. Mai mult decât atât, vă semnalăm faptul că nu răspunde nimeni la niciunul dintre numerele de contact ale Supercom Cluj, deși am apelat în mod insistent. Solicităm, așadar, aplicarea sancțiunilor care se impun. Cu stimă, Corina Croitoru
Ce spune primarul Emil Boc
Emil Boc atenționează Supercom că beneficiază de o perioada de grație de 2 săptămâni:
„Au început contractul în 27 ianuarie (…). Înțeleg problemele inerente când treci, de pe o zi pe ala, pe întreg orașul (…). M-au asigurat că vor reuși. Există și acum câteva excepții, punctuale, dar gunoaiele se ridică. Dacă nu reușesc în aceste 2 săptămâni să intervină, vor fi sancționați”, a declarat Boc, la un post de radio local, conform Ziua de Cluj.
Detalii despre serviciul de salubritate puteți găsi aici.