Atunci când ai un magazin stradal, competiția poate fi destul de mare, mai ales dacă acesta este situat într-un loc în care funcționează și alte firme asemănătoare. Pentru a atrage atenția potențialilor clienți va fi nevoie să recurgi la niște idei care să îți facă afacerea vizibilă în comparație cu cele vecine, însă pentru acest lucru nu trebuie să faci foarte multe schimbări care să ceară o investiție financiară mare.
Iată 3 idei simple, nu foarte costisitoare și ușor de pus în practică, care te vor ajuta să schimbi înfățișarea magazinului tău și să atragi mai mulți cumpărători!
1. Pune accentul pe lumină
Lumina este unul dintre micile secrete care îți vor aduce magazinul în prim-plan atunci când vine vorba de competiție. Astfel, cel mai simplu mod de a scoate în evidență fațada spațiului în care îți desfășori activitatea este să asiguri un iluminat corespunzător. Poți să vezi oferta celor de la Ledel.ro, care îți propun diverse soluții pentru tot felul de spații, de la lămpi și becuri cu putere mare, cum sunt cele industriale pe care le poți monta în interior, până la cele de exterior. Cu ajutorul lor, vei putea capta atenția trecătorilor chiar și seara, astfel încât a doua zi aceștia să-ți treacă pragul.
2. Fă numele firmei să iasă în evidență
O altă soluție simplă pe care o poți avea în vedere atunci când magazinul tău se află alături de altele, este să-i scoți în evidență numele. Astfel, este bine să te asiguri că acesta nu este acoperit de crengile copacilor, în cazul în care este situat într-o zonă cu multă verdeață, precum și că este iluminat corespunzător. Dacă pe durata pandemiei ai hotărât să îți duci afacerea și în online ca multe alte magazine românești, un truc de care te poți folosi este să incluzi pe bannerul firmei și website-ul, pentru a-și crește vizibilitatea.
3. Asigură o vizibilitate bună din stradă cu ajutorul vitrinelor
Potențialii clienți vor fi atrași de vitrinele mari în care sunt expuse diverse obiecte puse la vânzare, astfel că dacă vei asigura o vizibilitate bună, ai șanse mult mai mari să îi convingi să intre în magazin, în comparație cu plasarea unor afișe sau autocolante pe geamuri, de exemplu.
Ordinea și curățenia sunt, de obicei, apreciate de persoanele care trec pe lângă magazine, așa că dacă asiguri acest aspect și vei avea vitrine îngrijite tot timpul, șansele să atragi mai mulți clienți cresc.
Competiția între magazinele stradale este destul de mare, de aceea, pentru a asigura succesul afacerii tale, lumina, vizibilitatea firmei și vitrinele spațioase și curate sunt trucuri simple de care te poți folosi pentru a-i crește popularitatea și a o scoate în evidență. Așadar, dacă găsești vreuna dintre aceste idei folositoare, nu ezita să o pui în practică!
Sursa foto: Pixabay.com