Bloggerul Ioan Ivan Bobal a scris despre călătoria de coșmar pe care a facut-o cu trenul de la București la Cluj, care a durat nu mai puțin de 16 ore. Pentru acest record negativ, el cere CFR banii de bilet înapoi. Clujeanul se întreabă pe bună dreptate în ce fel de țară trăim: „Unii ne vor aurul si ne polueaza, cainii ne ataca pe strada, infrastructura ferioviara egal cu zero, autostrazi din parti!”. In gara Predeal, trenul a stat 5 ore FOTO: ivobobal.roBărbatul scrie pe blog c[ de obicei se deplasează cu motocicleta, însă atunci când condițiile meteo nu sunt prietenoase, cum a fost în această săptămână, mai călătorește cu autobuzul sau trenul. Așa s-a întâmplat și marți, când Ioan Ivan Bobal a decis să vină cu trenul la Cluj. Ceea ce nu știa el că fiind cod galben, trenurile vor avea probleme.Ioan Ivan Bobal a pornit din Bucuresti spre Cluj-Napoca marti, cu trenul de zi, un Inter City cu care mai călătorise de câteva ori.”Era ora 13:00 si eu eram deja pe locul meu din tren. La 13:30 pleaca trenul intr-un final cu un bonus de 20 de minute intarziere din start”Ajungem in Predeal dupa ceva vreme unde suntem informati ca au cazut arbori peste linie si vom astepta circa o oră sau 1 h și 30 de minute”, își amintește Ioan Ivan Bobal.Numai că, în final, trenul a stat nemișcat în gara Predeal nu mai puțin de 5 ore.”Dupa 5 ore, intr-un final plecam spre Brasov dar ghici ce?! Ramane linia de inalta tensiune fara curent! Asa ni s-a spus. Pai in zona de munte, nu trebuia sa fie o locomotiva cu motor diesel si una electrica in acelasi timp pentru astfel de situatii?”, se întreabă Ioan Ivan Bobal.”Trecem peste faptul ca am facut deci 9 ore Bucuresti Nord – Brasov… Plecam intr-un final spre Cluj unde ajungem la ora 4:40 dimineata daca nu ma inseala memoria.
Clujeanul isi cere banii dde bilet inapoiIn total, cca 16 ore in care am parcurs 471 de km pe linia ferata, asta inseamna 29,4 km/h in 2013! “trecem peste” si constat cu stupoare ca dintre toti calatorii cu care am coborat dupa 16 ore din tren, am fost singurul care s-a dus la ghiseul de informatii pentru a completa in scris o plangere prin care imi cer restituirea banilor pentru biletul de calatorie.Altii prefera sa injure sau sa injoseasca personalul care nu are nici o treaba cu conducerea, in loc sa mearga sa ceara explicatii/solutii de la conducere. Doamna de la informatii a si ramas mirata ca am fost singurul calator care a mers sa faca acest lucru… Probabil asta este problema generala in Romania, toti vorbesc, toti se plang dar nimeni nu face ceva practic”, concluzionează Ioan Ivan Bobal.Bloggerul a studiat atat regulamentul U.E 1371/2007, cat si H.G. nr. 1476/2009 și a constatat cu stupoare că România este departe de a avea o legislatie clara cu privire la despăgubiri.”De exemplu, regulamentul U.E are 63 de articole si 3 anexe, iar H.G se refera la 11 dintre ele… Si sa nu uitam de pagina oficiala CFR Calatori in care spune, citez de pe pagina lor “Aceste despăgubiri se acordă în prezent numai pentru serviciile internaţionale de transport, pentru întârziere la destinaţie de minim 60 de minute ……. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de întârziere şi vă mulţumim pentru înţelegere.” Adica restituirea banilor pe biletul de calatorie in Romania nu se aplica?! In cazul acesta aveam 2 variante, din moment ce nu este scris da sau ba, insemna ca eu am dreptul sa-mi cer banii inapoi, iar ei au dreptul sa nu-mi dea nimic”, scrie Ioan Ivan Bobal mirat.”Noi in ce tara traim?! Unii ne vor aurul si ne polueaza, cainii ne ataca pe strada, infrastructura ferioviara egal cu zero, autostrazi din parti! Fara sa mai mentionez invatamant, justitie si agricultura…”, scrie Ioan Ivan Bobal.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.