Kaufland și Auchan ar putea avea mai probleme, deoarece lanuțul polonez Biedronka, analizează intrarea pe piaţa locală de retail prin preluarea unei reţele din eşalonul doi, cum ar fi Profi sau Mega Image Piaţa locală de comerţ este dominată de giganţi germani – grupul Schwarz cu Kaufland şi Lidl – şi francezi – Carrefour şi Auchan – cu afaceri de sute de milioane sau chiar peste un miliard de euro. Intrarea în România a polonezilor de la Biedronka se poate face astfel printr-o achiziţie a unei reţele din eşalonul doi scrie Ziarul Financiar.Biedronka deține 2.400 de magazine şi are afaceri anuale de 7,7 mld. euro și şi-a mai anunţat interesul pentru piaţa din România din 2007, însă până acum polonezii au purtat mai multe negocieri care însă nu s-au finalizat.
Un nou lanț de supermarketuri ar putea ajunge pe piața românească
ULTIMELE ȘTIRI