Dacă în România se construiesc maxim 50 de kilometri de autostradă pe an, India reuşete să construiască 11 kilometri pe zi, informează stirileprotv.ro. Acest lucru înseamnă că, în raport cu India, în România se construiesc 130 de metri de autostradă pe zi.
În India, în schimb, guvernul a anunţat recent că până în 2014 vrea să atingă viteza uimitoare de 20 de kilometri de autostradă finalizată pe zi. Reţeta indiană este următoarea: managementul de proiect este foarte bine făcut pe ultimii doi ani şi jumătate. Se ştie exact ce trebuie construit, există bani şi licitaţiile au fost foarte transparente. Nu există contracte „secrete”.
Până la finalul lunii martie 2012, India va anunţa terminarea a 3.750 de kilometri de autostradă începuţi în martie 2011.
În acest timp, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania vrea să predea abia 440 de kilometri de autostrada în perioada 2011-2013, conform estimarilor furnizate la cererea HotNews.ro.