Noul VW Golf VII păstrează forma clasică prezentă. În schimb, primește 56 mm şi ajunge la 4.255 de mm, iar ampatamentul creşte cu 59 mm, la 2.637 mm, în timp ce maşina a fost coborâtă cu 28 de m. Maşina este cu 100 de kg mai uşoară decât Golf VI şi modelul de intrare în gamă are doar 1050 de kg.Gama de motoare oferită pentru noul Golf VII este în totalitate turbo. Astfel, toate motoarele pe benzină sunt turbo şi cu injecţie directă şi au puteri cuprinse între 85 şi 140 CP. Motorul de 1.4 litri TSI cu tehnologia dezactivării cilindrilor oferă 140CP dar şi un consum de 4.8 litri/100 km (112 g/km, standard Euro6). Doi dintre cei patru cilindri sunt dezactivaţi atunci când motorul este ţinut la turaţii constante, între 1.400 şi 4.000 rpm, iar sarcina asupra motorului este scăzută. Motoarele turbo pe motorină au puteri cuprinse între 105 şi 150 CP şi producătorul anunţă un consum mediu de 3.8 litri/100km pentru motorul de 105 CP TDI.Volkswagen Golf VII va fi adus la Salonul Auto de la Paris din acest an şi cel mai probabil cu această ocazia se va anunţa debutul vânzărilor pe piaţa europeană şi lista de preţuri, scrie money.ro